מועצת המובילים והמסיעים פנתה בתביעה מהמדינה לבטח את הרכבים, המשאיות, האוטובוסים והנהגים מפני נזקים של רכוש וגוף לכל תקופת ההתנתקות.
גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים אומר כי "בבדיקה שעשתה המועצה לא קיים מערך ביטוחי כלשהו אשר נוטל על עצמו לכסות נזקים שיגרמו לרכבים ולנהגים על ידי גורמים ישראלים המתרחשים בשטחים".
בן הרוש הוסיף כי "מומחים שבדקו את מערך הכיסוי הביטוחי הקיים בשטחים, סבורים כי המדינה מכסה נזקים במקרים של פעולות איבה בלבד ואין הם ממליצים לאף מוביל ומסיע להסתבך במצב של חוסר ודאות וליפול בין הכיסאות של חברות הביטוח וסעיף זה של פעולות איבה לא חל על מקרים שבהם יגרם נזק לרכוש ולנפש על ידי המתנחלים".
לדוגמא הוא מביא מקרה שקרה לפני מספר ימים, לדבריו "משאית אזרחית שהוזמנה לבצע עבודות בחברון לצורך מסירת "הבית הידוע" לדייר ערבי תושב העיר. המתנחלים שהתנגדו לפעולה זו גרמו נזק לרכב ופגעו בנהג והתברר שהמקרה אינו בר ביטוח"
עוד ציין גבי בן הרוש כי "מועצת המובילים והמסיעים לא רוצה להוות גורם מפריע לפינוי ולכן היא ממליצה לצבא לחייל את הנהגים ואת הרכבים במקרה שהמדינה לא תפעיל מערך ביטוחי מלא לכל מי שיעסקו בפינוי".
מועצת המובילים והמסיעים: "ללא כיסוי ביטוחי לרכב ולנהגים, לא נספק רכב להתנתקות"
מועצת המובילים והמסיעים פנתה בתביעה מהמדינה לבטח את הרכבים, המשאיות, האוטובוסים והנהגים מפני נזקים של רכוש וגוף לכל תקופת ההתנתקות.
00:00 ,13.04.2005
עשוי לעניין אותך
מועצת המובילים והמסיעים: ייקור הדלק מדרבן את ענף ההובלה לעבריינות
לשכת הספנות קיימה יום עיון בנושא שינוע חומרים מסוכנים ביבשה בביצוע סוכני אניות
מועצת המובילים והמסיעים: מחירי ההובלה יתייקרו בעשרות אחוזים
עודד פלר בפגישה עם ראשי הארגונים הכלכליים: במהלך 2005 נריץ כנס כלכלי גדול בחיפה
ראשי הארגונים הכלכליים בצפון מוחים על אי פיתוח נמל הכרמל
"ממן" במשא ומתן מתקדם להקמת מיזם לוגיסטי בפולין עם חברת DELTATRANS הפולנית