מועצת המובילים והמסיעים בישראל: הארכת תוקף הצו על הבלו אינה חוקית

מועצת המובילים והמסיעים דורשת לבטל רטרואקטיבית את ההתייקרות על הסולר, ותובעת מוועדת הכנסת לבדוק את חוקיות ההחלטה שנתקבלה בוועדת הכספים. גבי בן הרוש: "פקידי האוצר מובילים מהלך לא חוקי ואנטי ציבורי, וכל זאת כדי לאפשר לשר האוצר לייקר את הסולר למורת רוחם של מ


00:00 ,18.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
מועצת המובילים והמסיעים דורשת לבטל רטרואקטיבית את ההתייקרות על הסולר, ותובעת מוועדת הכנסת לבדוק את חוקיות ההחלטה שנתקבלה בוועדת הכספים

מועצת המובילים והמסיעים בישראל בודקת אם ההחלטה שקיבלה ועדת הכספים של הכנסת להאריך בחודשיים את תוקף הצו של משרד האוצר לייקר את הבלו על הסולר, הינה החלטה חוקית. ביום שני, 17/5, עלתה לדיון בפעם השלישית בוועדת הכספים של הכנסת החלטתו של שר האוצר לייקר את הבלו על הסולר מ- 38 אגורות ל- 68 אגורות לליטר סולר.

בכל שלושת הפעמים שהעניין הגיע לדיון בוועדה לא עלה בידי יו"ר ועדת הכספים ח"כ אברהם הירשזון להשיג רוב תומך בקרב חברי ועדה לאישור הצו לייקור הסולר, והדיון נדחה תוך הארכה זמנית של הצו.

גבי בן הרוש (בתמונה מעלה), יו"ר מועצת המובילים והמסיעים אומר, כי האוצר מתעתע בחוק ועושה אותו "פלסתר". פקידי האוצר מובילים מהלך לא חוקי ואנטי ציבורי, וכל זאת כדי לאפשר לשר האוצר לייקר את הסולר למורת רוחם של מרבית חברי הוועדה.

בן הרוש אומר, כי האוצר רוצה לבטל במחי יד מצב היסטורי של הבדלי מחיר בין סולר לבנזין, שעליו מבוססים תשומות ההובלה ומבלי שתהיה למובילים אפשרות לקבל החזר על ההתייקרות.

מועצת המובילים והמסיעים דורשת לבטל רטרואקטיבית את ההתייקרות על הסולר, ותובעת מוועדת הכנסת לבדוק את חוקיות ההחלטה שנתקבלה בוועדת הכספים.