מועצת המובילים: ההקלות למובילים במיסוי על הסולר אינן פותרות את המשבר בענף
במועצת המובילים והמסיעים חשים הקלה לאור ההחלטה שנתקבלה באוצר להעניק פיצוי למובילים המאורגנים בעת ייקור מחיר הסולר והשוואתו למחיר הבנזין. כך מסר גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים
00:00 ,24.11.2004
בן הרוש: "החלטות האוצר הצלחה למועצת המובילים והמסיעים"
במועצת המובילים והמסיעים חשים הקלה לאור ההחלטה שנתקבלה באוצר להעניק פיצוי למובילים המאורגנים בעת ייקור מחיר הסולר והשוואתו למחיר הבנזין. כך מסר גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים. על פי הפרסומים הרשמיים של האוצר, יחויבו המובילים והמסיעים המאורגנים רק במחצית ההתייקרות של הבלו על הסולר. ההסדר לקבלת ההחזר יעשה רק עם המובילים המאורגנים דרך דוחות המע"מ.
גבי בן הרוש יו"ר מועצת המובילים והמסיעים אמר כי בצעד זה של האוצר הוא רואה שהמועצה הצליחה במאבקה נגד ייקור הבלו על הסולר לרכב עבודה.
כזכור, באוגוסט השנה הגישה המועצה עתירה לבג"צ נגד משרד האוצר, בטענה שייקור הסולר על ידי האוצר לא נעשה בהליך תקין , במקביל הצליחה המועצה, במסגרת פעילותה הציבורית, לעצור בוועדת הכספים את בקשת האוצר לייקר את הסולר.
"ואולם אין די בהצלחות אלה כדי להציל את הענף מהמשבר הכבד אליו נקלעו המובילים", אמר בן הרוש. לטענתו מרכיב הדלק בתשומות ההובלה וההסעה הוא כיום קריטי. "מנהלי החברות טוענים כי מרכיב הדלק שהיה בעבר לא יותר מ- 10 - 15 אחוזים מסעיף ההוצאה ליום עבודה עלה לכ- 30% ויותר".
בן הרוש אומר כי על האוצר לפצות את המובילים רטרו- אקטיבי על התייקרות הבלו על הסולר .
במועצת המובילים והמסיעים חשים הקלה לאור ההחלטה שנתקבלה באוצר להעניק פיצוי למובילים המאורגנים בעת ייקור מחיר הסולר והשוואתו למחיר הבנזין. כך מסר גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים. על פי הפרסומים הרשמיים של האוצר, יחויבו המובילים והמסיעים המאורגנים רק במחצית ההתייקרות של הבלו על הסולר. ההסדר לקבלת ההחזר יעשה רק עם המובילים המאורגנים דרך דוחות המע"מ.
גבי בן הרוש יו"ר מועצת המובילים והמסיעים אמר כי בצעד זה של האוצר הוא רואה שהמועצה הצליחה במאבקה נגד ייקור הבלו על הסולר לרכב עבודה.
כזכור, באוגוסט השנה הגישה המועצה עתירה לבג"צ נגד משרד האוצר, בטענה שייקור הסולר על ידי האוצר לא נעשה בהליך תקין , במקביל הצליחה המועצה, במסגרת פעילותה הציבורית, לעצור בוועדת הכספים את בקשת האוצר לייקר את הסולר.
"ואולם אין די בהצלחות אלה כדי להציל את הענף מהמשבר הכבד אליו נקלעו המובילים", אמר בן הרוש. לטענתו מרכיב הדלק בתשומות ההובלה וההסעה הוא כיום קריטי. "מנהלי החברות טוענים כי מרכיב הדלק שהיה בעבר לא יותר מ- 10 - 15 אחוזים מסעיף ההוצאה ליום עבודה עלה לכ- 30% ויותר".
בן הרוש אומר כי על האוצר לפצות את המובילים רטרו- אקטיבי על התייקרות הבלו על הסולר .
עשוי לעניין אותך
משרד האוצר מציע: הבלו על סולר יושווה למס על בנזין בתוך 5 שנים
יו"ר ועדת הכלכלה מאיים לדחות את הרפורמה בנמלים - עד להבטחת זכויות העובדים
התאחדות התעשיינים: עד שנת 2010 רוב הסחר בין ישראל לירדן יהנה מהפחתה ניכרת של המכסים
אולמרט ונתניהו יעמדו בראש המשלחת הרשמית שתצא להודו בתחילת דצמבר 2004
נציב שירות המדינה קיים סיור עבודה במעבר הגבול נהר הירדן
נמל עקבה הירדני – משבר חמור בפריקת מכולות ושילוחן