לראשונה: מועצת המובילים והמסיעים בישראל והמשטרה יגבירו את הפיקוח על משאיות ואוטובוסים

בחודש אוגוסט תפעיל המשטרה אמצעי אכיפה מוגברים כנגד משאיות ואוטובוסים במטרה להוריד את עקומת התאונות בדרכים. אוגוסט הוא החודש הקטלני ביותר מבחינת הבטיחות בדרכים. באוגוסט אשתקד נהרגו 66 בני אדם. עלינו לעשות הכל כדי להקטין נגע זה.


00:00 ,05.08.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
בחודש אוגוסט תפעיל המשטרה אמצעי אכיפה מוגברים כנגד משאיות ואוטובוסים במטרה להוריד את עקומת התאונות בדרכים. אוגוסט הוא החודש הקטלני ביותר מבחינת הבטיחות בדרכים. באוגוסט אשתקד נהרגו 66 בני אדם. עלינו לעשות הכל כדי להקטין נגע זה. כך נאמר בסיומה של פגישה שנערכה בין ניצב יעקב רז, ראש אגף התנועה במשטרת ישראל, לבין גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בישראל.

באוגוסט 2002 הגיעה המעורבות של משאיות בתאונות קטלניות לשיעור של 20% מכלל התאונות בדרכים. בהשוואה למעורבות ממוצעת של 14% בשאר חודשי השנה.

גבי בן הרוש אמר, כי המועצה תעשה הכל כדי להגביר את הבטיחות. היא קוראת לכל הנהגים לנסוע כחוק ואמר כי צמצום התאונות הוא משימה לאומית.

ניצב רז אמר, כי יופעלו כמובן גם אמצעי אכיפה נגד שאר כלי הרכב לסוגיהם ע"י הפעלת ניידות גלויות וסמויות, אמצעים לאיתור מהירות ומסוקים.

יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בישראל בירך על יוזמת המשטרה והבטיח שיתוף פעולה מלא מצד נהגי המשאיות והאוטובוסים ומנהלי החברות להובלה והסעה.