להוציא מידי משרד התחבורה את הטיפול בתאונות הדרכים ולהעבירו לגורם מקצועי
מועצת המובילים והמסיעים בישראל: דם הנספים בכבישים - על ידיהם של הממונים על הבטיחות; אי ביצוע דו"ח ועדת סגיס וועדת לנגנטל - מחדל חמור
00:00 ,02.06.2004
מועצת המובילים והמסיעים בישראל: דם הנספים בכבישים - על ידיהם של הממונים על הבטיחות; אי ביצוע דו"ח ועדת סגיס וועדת לנגנטל - מחדל חמור
יש ולהוציא מידי משרד התחבורה את הטיפול בתאונות הדרכים ולהעבירו לגורם מקצועי הרגיש יותר לחיי אדם. במקביל, צריך לשלוח הביתה את כל הגופים המתיימרים לעסוק בבטיחות משום שהתוצאה מכל הפעילויות שלהם בעשור האחרון היא אפס, כך אומר גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בישראל לנוכח מכת התאונות הקשות שאירעו בימים אלה.
בן הרוש אומר, כי הטיפול בתאונות נעשה ברמה אקדמית ובניתוק מהשטח. יש להביא בדחיפות אנשי שטח שייקחו על עצמם את הטיפול המעשי במניעת הקטל בדרכים.
העיסוק בגורם האנושי מוגזם מידי, לאנשי האקדמיה קל יותר לקיים סימפוזיונים ולדון בנושאים ברומו של עולם במקום לרדת לשטח ולראות את נקודות החיכוך המסוכנות בין הנהג לכביש.
מדוע אין מיישמים את מסקנות ועדת סגיס ואת המלצות ועדת לנגנטל. אלה טיפלו בנושא על כל היבטיו ומצאו פגמים כבדי משקל בתחומים רבים שאינם קשורים רק בגורם האנושי. איפה משרד התחבורה, איפה הרשות המטפלת בתאונות הדרכים? בחמשת החודשים הראשונים של שנה זו נהרגו כ- 231 בני אדם, עלייה של עשרות אחוזים בהשוואה לשנה שעברה.
"אל תחפשו את המטבע מתחת לפנס", אומר יו"ר מועצת המובילים והמסיעים, עם הנהגים העבריינים יש למצות את הדין ולא לחוס עליהם, ואולם כל עוד לא יטפלו ביסודיות בנקודות התורפה ובתשתית של כבישים מועדים לפורענות, לא תעזור הרדיפה האובססיבית אחרי נהג המשאית.
יש ולהוציא מידי משרד התחבורה את הטיפול בתאונות הדרכים ולהעבירו לגורם מקצועי הרגיש יותר לחיי אדם. במקביל, צריך לשלוח הביתה את כל הגופים המתיימרים לעסוק בבטיחות משום שהתוצאה מכל הפעילויות שלהם בעשור האחרון היא אפס, כך אומר גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בישראל לנוכח מכת התאונות הקשות שאירעו בימים אלה.
בן הרוש אומר, כי הטיפול בתאונות נעשה ברמה אקדמית ובניתוק מהשטח. יש להביא בדחיפות אנשי שטח שייקחו על עצמם את הטיפול המעשי במניעת הקטל בדרכים.
העיסוק בגורם האנושי מוגזם מידי, לאנשי האקדמיה קל יותר לקיים סימפוזיונים ולדון בנושאים ברומו של עולם במקום לרדת לשטח ולראות את נקודות החיכוך המסוכנות בין הנהג לכביש.
מדוע אין מיישמים את מסקנות ועדת סגיס ואת המלצות ועדת לנגנטל. אלה טיפלו בנושא על כל היבטיו ומצאו פגמים כבדי משקל בתחומים רבים שאינם קשורים רק בגורם האנושי. איפה משרד התחבורה, איפה הרשות המטפלת בתאונות הדרכים? בחמשת החודשים הראשונים של שנה זו נהרגו כ- 231 בני אדם, עלייה של עשרות אחוזים בהשוואה לשנה שעברה.
"אל תחפשו את המטבע מתחת לפנס", אומר יו"ר מועצת המובילים והמסיעים, עם הנהגים העבריינים יש למצות את הדין ולא לחוס עליהם, ואולם כל עוד לא יטפלו ביסודיות בנקודות התורפה ובתשתית של כבישים מועדים לפורענות, לא תעזור הרדיפה האובססיבית אחרי נהג המשאית.
עשוי לעניין אותך
01.06.2004
חודשה כניסת התוצרת החקלאית לרצועת עזה
01.06.2004
ליברמן הגיש לועדה לתשתיות לאומיות בקשה להכריז על פרוייקט חישמול הרכבת כפרוייקט בעל חשיבות לאומית
01.06.2004
קו הרכבת מבאר שבע לרמת חובב יחל לפעול מהיום
30.05.2004
פקק ענק של משאיות פירות מול מסוף קרני בציפיה לפתיחת המסוף למעבר תוצרת חקלאית
25.05.2004
דירקטוריון חברת אל על בחר ביאיר שמיר כיושב ראש הדירקטוריון החדש של החברה
19.05.2004
נמל חיפה: לקראת ויתור על תעודות אחסנה למכולות מלאות