יו"ר מועצת המובילים והמסיעים: המלצות ועדת שיינין הן עגל הזהב ולא לוחות הברית

בן הרוש ציין שלפחות בתחום שבו מועצת המובילים והמסיעים מומחים בו, תחום הרכב הכבד ומצב ההובלה וההסעה, הם תובעים לבצע במלואן את ההמלצות של ועדת סגיס שעשתה לטענתו עבודה מעולה


00:00 ,06.07.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

גבי בן הרוש: במקום להעיף את הרשות הלאומית לבטיחות האחראית על 30 שנות קטל בדרכים, מרעיף עליה שיינין את כספי ציבור
 
גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בישראל קורא לממשלה לא לאשר את המלצות ועדת שיינין ומשווה את עבודתה של הוועדה למעשה עגל הזהב שהביא לשבירת הלוחות.
 
"אין שום בשורה בטיחותית לאזרחים שתורגש מהיום למחר, פרט לכך שנשלם יותר עבור ביטוח ועבור דלק. עיקרה של התוכנית, גיוס כסף נוסף מהציבור והכבדה על האזרח. שיינין חשב שהוא מוריד לנו מהשמיים את לוחות הברית ואולם בפועל הוא יצר את עגל הזהב, שוב על העם להביא את הכסף מהבית", אמר בן הרוש.
 
לטענת בן הרוש, שיינין בא לחזק את הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים שהיא המכשלה החמורה ביותר בכל שנות פעילותה ובמקום לתבוע את החלפתה, הוא הטיל עליה משימות נוספות דוגמת שדרוג הכבישים.
 
בן הרוש ציין שלפחות בתחום שבו מועצת המובילים והמסיעים מומחים בו, תחום הרכב הכבד ומצב ההובלה וההסעה, הם תובעים לבצע במלואן את ההמלצות של ועדת סגיס שעשתה לטענתו עבודה מעולה. "הוועדה הוציאה תחת ידה מסקנות שיישומן היה משנה את כל מערך הבטיחות והאקלים התפעולי השורר בענף ההובלה".