יו"ר מועצת המובילים: הפרסומים על תאונות דרכים צריכים להתריע ולא להרגיע
ביום שישי 2/1/04 פרסם משרד התחבורה נתונים מרגיעים על כמות תאונות הדרכים שקרו בשנת 2003. הנתונים הצביעו על ירידה במספר ההרוגים בתאונות בשנת 2003 לעומת 2002. כבר ביום שלמחרת פרסמו אותם המקורות על תשע תאונות דרכים עם נפגעים, בהם 4 הרוגים, בתוך יומיים
00:00 ,05.01.2004
קורא לשר התחבורה ליישם את מסקנות ועדת סגיס, שישומן ישפר את מצב הבטיחות וימנע חלק מקורבנות הדרכים של שנת 2004
ביום שישי 2/1/04 פרסם משרד התחבורה נתונים מרגיעים על כמות תאונות הדרכים שקרו בשנת 2003. הנתונים הצביעו על ירידה במספר ההרוגים בתאונות בשנת 2003 לעומת 2002. כבר ביום שלמחרת פרסמו אותם המקורות על תשע תאונות דרכים עם נפגעים, בהם 4 הרוגים, בתוך יומיים.
גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בישראל אומר, כי כל עוד מובילה מדינת ישראל במספר תאונות הדרכים בהשוואה למדינות אחרות, אסור לה לדבר על נושא כאוב זה במונחים אופטימיים. "יותר תאונה פחות תאונה", הם רק מקרה של מזל ולא תוצאה של פעולה מסודרת ותכליתית של הרשויות נגד הגורמים לתאונות.
בן הרוש מאשים את השלטונות בהזנחת הטיפול בגורם הבסיסי לתאונות הדרכים. עד היום לא "תפסו את השור בקרניו", לא יושמו כלל מסקנות ועדת סגיס. אין אכיפה בנמלים נגד התופעה של משאיות אשר יוצאות בשערי הנמל עמוסות במטען בכמות כפולה מהמותר, לנהגים עייפים אין אזורי מנוחה ורענון בצירים הראשיים, כולל בכביש חוצה ישראל, המתיימר להיות ציר תנועה חדיש ומודרני.
יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בישראל קורא לשר התחבורה ליישם את מסקנות ועדת סגיס, שישומן ישפר את מצב הבטיחות וימנע חלק מקורבנות הדרכים של שנת 2004.
ביום שישי 2/1/04 פרסם משרד התחבורה נתונים מרגיעים על כמות תאונות הדרכים שקרו בשנת 2003. הנתונים הצביעו על ירידה במספר ההרוגים בתאונות בשנת 2003 לעומת 2002. כבר ביום שלמחרת פרסמו אותם המקורות על תשע תאונות דרכים עם נפגעים, בהם 4 הרוגים, בתוך יומיים.
גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בישראל אומר, כי כל עוד מובילה מדינת ישראל במספר תאונות הדרכים בהשוואה למדינות אחרות, אסור לה לדבר על נושא כאוב זה במונחים אופטימיים. "יותר תאונה פחות תאונה", הם רק מקרה של מזל ולא תוצאה של פעולה מסודרת ותכליתית של הרשויות נגד הגורמים לתאונות.
בן הרוש מאשים את השלטונות בהזנחת הטיפול בגורם הבסיסי לתאונות הדרכים. עד היום לא "תפסו את השור בקרניו", לא יושמו כלל מסקנות ועדת סגיס. אין אכיפה בנמלים נגד התופעה של משאיות אשר יוצאות בשערי הנמל עמוסות במטען בכמות כפולה מהמותר, לנהגים עייפים אין אזורי מנוחה ורענון בצירים הראשיים, כולל בכביש חוצה ישראל, המתיימר להיות ציר תנועה חדיש ומודרני.
יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בישראל קורא לשר התחבורה ליישם את מסקנות ועדת סגיס, שישומן ישפר את מצב הבטיחות וימנע חלק מקורבנות הדרכים של שנת 2004.
עשוי לעניין אותך
שר החוץ, סילבן שלום, ישתתף בערב גאלה חגיגי לציון הידוק היחסים הכלכליים עם הודו
מועצת המובילים מארגנת קואליציה למאבק לביטול הבלו הנוסף על הסולר
גידול של 6% ביצוא יהלומים מלוטשים בשנת 2003
קבוצה ישראלית עלתה לשלב הסופי של מכרז BOT לניהול וגביה בכבישי אגרה בטייוואן
השר אולמרט ביקר בחברת מובילאיי המובילה בתחומה בין ענקי תעשיית הרכב העולמית
נמל אשדוד מדווח על שיא יומי בטעינת מכולות