יו"ר מועצת המובילים: " בכל מה שקשור בביטוח אוטובוסים ומשאיות, נפרצו כל הסכרים "

היום יתקיים כנס חירום בשפיים, בשעה 17:00" ביטוחי החובה של האוטובוסים התייקרו ביותר מ- 80% בהשוואה לשנה שעברה. בכל מה שקשור בביטוח אוטובוסים ומשאיות, נפרצו כל הסכרים ", אומר גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בישראל.


00:00 ,19.06.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
היום יתקיים כנס חירום בשפיים, בשעה 17:00

" ביטוחי החובה של האוטובוסים התייקרו ביותר מ- 80% בהשוואה לשנה שעברה. בכל מה שקשור בביטוח אוטובוסים ומשאיות, נפרצו כל הסכרים ", אומר גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בישראל.

הביטוחים של האוטובוסים והמשאיות יצאו מכלל שליטה. אין כיום בעל אוטובוס אחד אשר יכול לעמוד בנטל של תשלומי הביטוח ואת אף אחד זה לא מעניין, טוענים מנהלי החברות.

מועצת המובילים והמסיעים בישראל מקיימת מחר, יום חמישי 19/6 כינוס חירום בשפיים בשעה 17:00. בכינוס יוחלט לקיים פעולות מחאה בכבישים ובצמתים.

" ממשלת ישראל איננה יכולה לזרוק אותנו לכלבים, היא אחראית במידה רבה למצב. נשארנו ללא עבודה זה חודשים רבים, אין לנו מאיפה להביא לחברות הביטוח את הכסף, נאלץ לנסוע ללא ביטוח חובה ומה שיהיה יהיה ", אומרים ביאוש מוחלט בעלי הרכבים.

מנכ"ל מועצת המובילים והמסיעים בישראל, דוד כוכבא פנה בבקשה לשר מאיר שטרית במשרד האוצר, לקיים דיון דחוף בעניין תעריפי ביטוח חובה.

דוד כוכבא מציין, כי התעריף החדש שקבעו חברות הביטוח החל מ- 1/7/03, הרקיע שחקים, והוא עומד על סכום של כ- 22,000 שקל. במצב הנוכחי, כאשר אין תיירות ואין עבודה, אין מי שישלם סכומים כאלה.