שרת התחבורה: ״לרכבת תפקיד מכריע בשעת לחימה ובמאמץ הלאומי״

במהלך הערכת מצב בחדר המצב של רכבת ישראל שכללה את הנהלת משרד התחבורה, הנהלת רכבת ישראל, נציגי ועד העובדים ועוד, הוצגה פעילות הרכבת בחירום ב-11 ימי הלחימה האחרונים. השרה רגב: לרכבת ישראל תפקיד מכריע בשעת לחימה ובמאמץ הלאומי


09:13 ,18.10.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא״ל (במיל׳) מירי רגב, ובכירי משרד התחבורה בראשות המנכ״ל משה בן זקן, קיימו אתמול הערכת מצב בחדר המצב של רכבת ישראל.

 

במהלך הישיבה שכללה את הנהלת משרד התחבורה, הנהלת רכבת ישראל, נציגי ועד העובדים ועוד, הוצגה פעילות הרכבת בחירום ב-11 ימי הלחימה האחרונים.

 

יו״ר רכבת ישראל, עו״ד משה שמעוני, המנכ״ל בפועל אבי אלמליח, והסמנכ״לים השונים סקרו בפני השרה ומנכ״ל המשרד את הפעילות התפעולית של הרכבת, את הפעולות שנעשו מרגע ההכרזה על מצב חירום במדינה, ובדגש על הפעלת הרכבת בחירום – סביב השעון לטובת רציפות תפקודית במשק, ולטובת כוחות הביטחון.

 

שרת התחבורה שיבחה את פעילות רכבת ישראל עד כה, נתנה דגשים להפעלה העתידית, הדגישה כי התחבורה בכלל והרכבת בפרט הינם עוגן חשוב ביצירת רציפות תפעולית במדינה, השרה הדגישה בפני יו״ר הדירקטוריון, הנהלת הרכבת ויו״ר ועד העובדים כי עובדי הרכבת התגייסו בצורה יוצאת מן הכלל לטובת המשכיות ההפעלה, וכי היא מצפה כי רכבת ישראל תמשיך להיות מוכנה לתת מענה לכל צורך אשר תידרש לו בהמשך הלחימה.

 

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב: ״אנחנו נכנסים לשגרת חירום שעשוייה לארוך זמן, לרכבת ישראל תפקיד מכריע בשעת לחימה ובמאמץ הלאומי. עובדי הרכבת רתומים ומגוייסים לכל תרחיש מהיום הראשון של המלחמה ועושים זאת בצורה המקצועית והטובה ביותר״.