רכבת ישראל קלטה קרונות דו קומתיים חדשים

ארבעת הקרונות, המותאמים הן להנעה חשמלית והן להנעה באמצעות דיזל, מצטרפים ל-28 קרונות דו קומתיים חדשים אשר נקלטו בחודשים האחרונים כחלק מהזמנה של 48 קרונות דו קומתיים חדשים


12:33 ,24.11.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

השבוע קלטה רכבת ישראל ארבעה קרונות דו קומתיים חדשים, המותאמים הן להנעה חשמלית והן להנעה באמצעות דיזל. קרונות אלה מצטרפים ל-28 קרונות דו קומתיים חדשים אשר נקלטו בחודשים האחרונים כחלק מהזמנה של 48 קרונות דו קומתיים חדשים.

 

הקרונות החדשים נפרקים בנמל חיפה ולאחר סבב בדיקות שעוברים על ידי אנשי אגף הנדסת נייד ברכבת ישראל, מועברים הקרונות החדשים למרכז התחזוקה של הרכבת בדימונה, שם מכינים אותם לקראת השתלבות במערך השירות לנוסעים. הקרונות מגיעים לארץ ״עירומים״, ללא תכולה פנימית, ובמתחם התחזוקה בדימונה מתקינים בהם מושבים, שולחנות וריהוט נוסף, לצד מערכות שונות.

 

עם השלמת העבודה, מבוצעות בדיקות קבלה מקיפות, ולאחריהן נקלטים הקרונות בצי הנייד של הרכבת ונכנסים לשירות פעיל.

 

הקרונות החדשים יסייעו לשיפור הגמישות התפעולית של רכבת ישראל, הרחבת מערך הרכבות הכונניות וכן יקדמו את תהליך חידוש הצי הנייד של רכבת ישראל והכנתו לעידן ההנעה החשמלית.