רכבת ישראל קלטה בחודש האחרון 10 קרונות דו קומתיים

הקרונות החדשים מוסיפים 1,420 מקומות ישיבה דבר המאפשר לרכבת להאריך 15 רכבות ביום לרכבות עם שמונה קרונות דו קומתיים. התגבור ייעשה בקווים נהריה – מודיעין ובנימינה – רחובות אשר נחשבים לקווים העמוסים ביותר ברכבת


12:05 ,08.01.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

בחודש האחרון קלטה רכבת ישראל עשרה קרונות דו קומתיים חדשים, המוסיפים 1,420 מקומות ישיבה; עם קליטת הקרונות החדשים לשירות, מאריכה רכבת ישראל 15 רכבות ביום לרכבות עם שמונה קרונות דו קומתיים.

 

עם קליטת הקרונות החדשים לשירות, מאריכה הרכבת שלוש רכבות לשמונה קרונות דו קומתיים, כלומר 15 רכבות ביום, בקווים נהריה-מודיעין ובנימינה-רחובות, ובכך מוסיפה לרווחת הנוסעים עוד 2,130 מקומות ישיבה ביום.

 

כל קרון שכזה מוסיף לרכבת 142 מקומות ישיבה. בזכות הארכת הרכבות לשמונה קרונות, מדי יום מתווספים לקו נהריה-מודיעין 852 מקומות ישיבה, ולקו בנימינה-רחובות 1,278 מקומות ישיבה - סה״כ 2,130 מקומות ישיבה ביום, בשני הקווים מהעמוסים ברכבת ישראל. יודגש, כי אורך הרכבת ומספר הקרונות בה תלוי בביקוש הנוסעים בקו, בקרונות זמינים, אך הוא נתון גם לשינויים נקודתיים ואילוצים תפעוליים שונים.

 

מרכבת ישראל נמסר: ״הרכבת נמצאת בתקופה מאתגרת של התרחבות, הוספת תחנות, שדרוג, חשמול רשת המסילות והתחדשות. במקביל לקשיים הזמניים הנובעים מעבודות התחזוקה והחשמול עושים ויעשו אנשי רכבת ישראל ככל שניתן כדי להקל, ולו במעט, על הצפיפות ברכבות באילוצי כמות הרכבות וזמני המסילה, בתקווה שמהלכים אלה יתרמו להקלה על ציבור הנוסעים. אנו מבינים את הקשיים הזמניים, מתאמצים מאד כדי להקל ככל שניתן, ומבקשים את הבנת הנוסעים ושיתוף הפעולה״.