רכבת ישראל: הוארכו שעות פעילות המוקד הטלפוני

רכבת ישראל מאריכה את שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות, שיהיה זמין מעתה בשעות הלילה וייתן מענה בתחומי מידע כללי כגון לוחות זמנים, תעריפים ושאלות כלליות נוספות, וכן תיאום נסיעה לנוסעים עם מוגבלות ומתן מענה בשעת חירום


10:18 ,02.07.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

עם תחילתו של הקיץ והגידול המבורך במספר הנסיעות בשעות הלילה, רכבת ישראל מאריכה את שעות פעילות המוקד הטלפוני ל-24 שעות ביממה, שישה ימים בשבוע. 

 

מרכבת ישראל נמסר כי ״עם תחילתו של הקיץ והגידול במספר הנסיעות בשעות הלילה המאוחרות המאפיין את חודשי הקיץ, רכבת ישראל מאריכה את שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות, שיהיה זמין מעתה בשעות הלילה וייתן מענה בתחומי מידע כללי (לוחות זמנים, תעריפים ושאלות כלליות נוספות), תיאום נסיעה לנוסעים עם מוגבלות וכן מתן מענה בשעת חירום. בתקופה הקרובה, עם הפעלת המוקד הטלפוני בשעות הלילה, תבחן רכבת ישראל את נתוני הביקוש ולאחר מכן ייקבעו זמני מתן השירות בהתאם״. 

 

ברכבת ישראל ממליצים לנוסעים להתעדכן בזמני הרכבות בטרם ההגעה לתחנה באמצעות אתר האינטרנט ויישומון הרכבת או במוקד השירות הטלפוני שזמין במספר 5770*. עוד מזכירים ברכבת כי על מנת להיעזר בשירותי ליווי לנוסעים עם מוגבלות יש ליצור קשר עם המוקד שעתיים לפני הנסיעה המתוכננת, על מנת שצוותי התחנה יוכלו להיערך בהתאם.