רכבת ישראל: גיתית רוזן אליצור תשמש כסמנכ״לית משאבי אנוש

רוזן אליצור משמשת משנת 2012 בתפקידי סמנכ״לית משא״ן בארגונים ציבוריים, ובתפקידה האחרון שימשה כסמנכ״לית משא״ן בתאגיד השידור הישראלי ׳כאן׳. מנכ״ל הרכבת, שיקו זנה: מאחל לה הצלחה בתפקיד ומדגיש כי הצלחתה היא הצלחתנו


10:30 ,17.04.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

בתום הליך מיון מקצועי וקפדני, נבחרה גיתית רוזן אליצור לתפקיד סמנכ״לית משאבי אנוש ברכבת ישראל, לאחר שנבחרה ע״י ועדת האיתור בראשות המנכ״ל ואושרה בדירקטוריון החברה. 

 

רוזן אליצור משמשת משנת 2012 בתפקידי סמנכ״לית משא״ן בארגונים ציבוריים, ובתפקידה האחרון שימשה כסמנכ״לית משא״ן בתאגיד השידור הישראלי ׳כאן׳.

 

יו״ר הדירקטוריון עו״ד משה שמעוני ביקש ״להודות לחברי ועדת האיתור על תהליך איכותי ולברך את גיתית על היבחרה לתפקיד המשמעותי. בשמי ובשם כלל חברי הדירקטוריון אני מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה״. 

 

מנכ״ל הרכבת, שיקו זנה, ציין כי ״מזה זמן רב אנו מצויים בתהליך איתור האדם הראוי ביותר לתפקיד סמנכ״לית משאבי אנוש. מדובר בתפקיד משמעותי ובעל ערך רב המשפיע באופן הישיר ביותר על התרבות הארגונית שלנו ועל שביעות הרצון של אנשי החברה. אני מברך את גיתית לרגל הבחירה בה, מאחל לה הצלחה בתפקיד ומדגיש כי הצלחתה היא הצלחתנו״.