מועצת המובילים עורכת סקר בנוגע לתפקוד אגף המטענים

זאת במסגרת עבודת מטה לצורך גיבוש שורת פעולות שתכליתן שיפור השירות וקיצור זמני התגובה של אגף מטענים במשרד התחבורה. השאלות בסקר מבקשות לדעת מהו זמן ההמתנה לטיפול בפניות שונות, האם המובילים נאלצו להשבית רכב בשל המתנה ועוד


11:29 ,22.08.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

מועצת המובילים מגבשת עבודת מטה לצורך גיבוש שורת פעולות שתכליתן שיפור השירות וקיצור זמני התגובה של אגף מטענים במשרד התחבורה. לשם כך עורכת המועצה סקר בנוגע לתפקוד אגף המטענים ובו שאלות כגון ״לאיזה שירותים מהרשימה מטה הנך פונה לאגף מטענים?״, ״כיצד השפיע השינוי במתכונת קבלת קהל בתחום המטענים על רמת השירות?״ כזכור, משרד התחבורה כבר אינו מקבל קהל באופן פיזי החל מספטמבר 2019 וגם אינו מקבל חומר מודפס במשרדי אגף מטענים, מעניק שירות באמצעות דוא״ל בלבד ומקבל קהל במקרים מיוחדים בזימון תור מראש בלבד.

 

שאלות נוספות עליהן מתבקשים לענות חברי מועצת המובילים: ״מהו זמן ההמתנה הממוצע לרישום אריזות להובלת חומרים מסוכנים מיום הפנייה?״ ״מהו זמן ההמתנה הממוצע לרישום אריזות להובלת חומרים מסוכנים מיום הפנייה?״, ״מהו זמן ההמתנה הממוצע לקבלת רישיון למתן וחידוש רישיון מוביל לרכב להובלת חומ״ס מיום הפנייה?״, ״מהו זמן ההמתנה הממוצע להוצאת רישיון מוביל למכלית שעברה בדיקה תקופתית בהתאם להוראות תקן ישראלי תי819  מיום הפנייה?״, ״מהו זמן ההמתנה הממוצע למתן אישור לשינוי ייעוד לרכב המוביל חומ״ס מיום הפנייה?. עוד מבקשים עורכי הסקר לדעת ״האם בשנתיים האחרונות נאלצת להשבית רכב ו/או נהג בגין עיכוב במתן שירות של אגף מטענים?״. 

 

ממועצת המובילים נמסר כי עד עתה השתתפו בסקר כ-40 חברות הובלה וכי הצפי הוא שעד סיום תקופת ההשתתפות יענו על הסקר כ-100 חברות הובלה. 

 

להשתתפות בסקר מועצת המובילים לחצו כאן