הקלות באיסור נסיעת משאיות כבדות באיילון וכביש 1 בשעות עומס

איסור נסיעת משאיות מעל 12 טון בכביש 1 בין צומת גינות סחרוב למחלף שער הגאי יצומצם בשעה. כמו כן, מועצת המובילים והמסיעים תותר להגיש בקשה לאישורים חריגים למעבר רכב כבד למשרד התחבורה


00:00 ,08.02.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

בעקבות הפעלת הפיילוט האוסר נסיעת משאיות השוקלות מעל 12 טון בנתיבי איילון ובכביש 1 בשעות עומס, קיימה שלשום מועצת המובילים והמסיעים דיון בנושא במשרד התחבורה. זאת במטרה לתאם עם מועצת המובילים את תכנית הפיילוט המתוכננת לשלושה חודשים החל מה-1 לפברואר ובחינת הקלות אפשריות.

בפגישה נכחו בין השאר, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים, גבי בן הרוש, מנכ"ל מועצת המובילים, דוד כוכבא ואלכס לנגר, המשנה למנכ"ל משרד התחבורה.

ממועצת המובילים נמסר כי, בדיון סוכם כי יש להקטין את טווח איסור כניסת המשאיות בקטע בין צומת גינות סחרוב למחלף שער הגאי בכביש 1, כך שיתחיל משעה 16:00 ועד לשעה 18:00. נזכיר כי, על פי הפיילוט נקבע בתחילה כי איסור כניסת משאיות בקטע זה יחול בין השעות 15:00 ל-18:00. בקטע שבין מחלף אדומים לצומת הגבעה הצרפתית סוכם להמשיך את הפיילוט במתכונת המקורית.

עוד סוכם בפגישה כי, מועצת המובילים תעביר בכתב בקשות לאישורים חריגים למעבר רכב כבד אל ישי טלאור, המפקח על התעבורה במחוזות ירושלים והדרום במשרד התחבורה, על מנת להקל על מעבר הרכב הכבד בקטע הנתון.

ממועצת המובילים נמסר עוד כי, ועדת היגוי בנושא ובנוכחות מועצת המובילים צפויה להתקיים במשרד התחבורה ב-31 למרץ 2011.