בן הרוש למנכ״ל נמל אשדוד: מי באמת עונה על מבחן הבטיחות באינטרנט?

במהלך מפגש וסיור בנמל אשדוד למדריכים ומורים בתחום הרכב הכבד חשף בן הרוש כי מכיוון שחלק מציבור הנהגים איננו מיומן בשימוש באינטרנט, נוצר מצב שבו מזכירת חברת ההובלה עונה על המבחן במקום הנהג והנהג מקבל אישור שעבר את המבחן בהצלחה


13:17 ,16.06.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

אתמול התקיים מפגש וסיור בנמל אשדוד למדריכים ומורים בתחום הרכב הכבד. המפגש אורגן על ידי מנכ״ל חברת נמל אשדוד, משה (שיקו) זאנה, וכן על ידי מרכז המבקרים של הנמל.

 

ממועצת המובילים נמסר: ״אנו מודים למנכ״ל נמל אשדוד ולמרכז המבקרים של הנמל על האירוח של הנעים ועל העברת חומר מקצועי חשוב. הסיור הינו בעל חשיבות ממדרגה ראשונה עבור ביטחונם ושלומם של באי הנמל ועובדיו - נהגים, קציני בטיחות, מורים לעתיד ועוד. כ-4,500 משאיות פוקדות מדי יום את הנמל המוגדר כשטח תפעולי, כאשר הסכנות הטמונות במפגש שבין המשאיות להולכי הרגל בנמל הינן ממשיות ועל כן אנו רואים חשיבות רבה במפגש שנערך״.

 

גבי בן הרוש, יו״ר מועצת המובילים, הוסיף: ״העליתי בדיון את נושא מבחן הבטיחות אשר נערך לבאי הנמל ועובדיו ובתוכם הנהגים ומנכ״ל הנמל הביע פליאה על דבריי - ציינתי כי המבחן נעשה באינטרנט, וכיוון שחלק מציבור הנהגים איננו מיומן בשימוש באינטרנט, נוצר מצב שבו מזכירת חברת ההובלה עונה על המבחן במקום הנהג והנהג מקבל אישור שעבר את המבחן בהצלחה מבלי לדעת כלל שעשה את המבחן. אני מקווה שיחד עם נמל אשדוד, נשתף פעולה בכל הקשור לביטחונם ושלומם של הנהגים בפרט ובאי הנמל ועובדיו בכלל וכי נושא זה יהפוך לראשון במעלה בסדר העדיפויות של נמל אשדוד״.