דרישה מחברי ועדת הכספים של הליכוד: לא לאפשר לוועדת הכספים לאשר את העלאת המס על הסולר
בכינוס חירום של פורום התחבורה עם חברי מרכז הליכוד וחברי הכנסת הוחלט למנוע מוועדת הכספים לאשר את העלאת המס על הסולר
00:00 ,25.01.2004
בכינוס חירום של פורום התחבורה עם חברי מרכז הליכוד וחברי הכנסת הוחלט למנוע מוועדת הכספים לאשר את העלאת המס על הסולר
קבוצה גדולה של חברי מרכז הליכוד שהשתתפו במוצ"ש, 24.1.04 בכנוס חירום של פורום התחבורה שכינסה מועצת המובילים והמסיעים בישראל, תבעו חברי המרכז מנציגיהם בוועדת הכספים בכנסת לא לאפשר לאוצר להעביר בוועדת הכספים את ההחלטה לייקר את המס על הסולר.
ועדת הכספים של הכנסת עומדת לדון מחר, יום שני 26/1 בבקשת האוצר לאשר את ההעלאה של הבלו על הסולר ב- 30 אגורות, העלאה שהפעיל משרד האוצר בחודש שעבר וטרם אושרה על ידי ועדת הכספים.
אל הכינוס הגיעו חברי מרכז ליכוד, בעלי זיקה ישירה לענף ההובלה וההיסעים, אשר טענו כי העלאת הבלו על הסולר גרמה להם להוצאות של אלפי שקלים בחודש. מדובר בבעלי משאיות ובבעלי מוניות.
אחד המשתתפים בכינוס, חבר מרכז הליכוד, אמר בגלוי, כי כדי לשרוד הוא נאלץ לעבוד 20 שעות ביום ולהוביל בעומס ייתר. הוא נקב במספרים מדהימים: במקום 36 טון משא על פי ההיתר שיש למשאית, הוא מעמיס 70 טון.
אברהם פריד, יו"ר ארגון בעלי המוניות תאר את מצוקתם של בעלי המוניות, וסיפר כי נהגי מונית נאלצים לעבוד 12 שעות ביום ואינם מגיעים לשכר מינימום. פריד הזהיר את ח"כ של הליכוד כי בוחריהם יעשו אתם חשבון נוקב - אם ועדת הכספים שיש בה רוב לחברי הליכוד תאשר את ההעלאה של הבלו על הסולר.
גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים אמר, כי בעלי המשאיות לא יסכימו בשום אופן לממן באמצעות הסולר שהם קונים את גדר ההפרדה והצביע על העוול שבהחלטת האוצר להטיל על ענף המצוי במצוקה כה קשה ועל חברות ההובלה הנמצאות על סף סגירה לממן מכיסם הריק את הקמתו של גדר ההפרדה.
בכינוס השתתפו חברי הכנסת משה כחלון ודני בן לולו. דוד כוכבא, מנכ"ל מועצת המובילים והמסיעים שהנחה את הכינוס מסר, כי בדיון שיתקיים בוועדת הכספים ישתתפו עשרות מבין חברי מרכז הליכוד.
קבוצה גדולה של חברי מרכז הליכוד שהשתתפו במוצ"ש, 24.1.04 בכנוס חירום של פורום התחבורה שכינסה מועצת המובילים והמסיעים בישראל, תבעו חברי המרכז מנציגיהם בוועדת הכספים בכנסת לא לאפשר לאוצר להעביר בוועדת הכספים את ההחלטה לייקר את המס על הסולר.
ועדת הכספים של הכנסת עומדת לדון מחר, יום שני 26/1 בבקשת האוצר לאשר את ההעלאה של הבלו על הסולר ב- 30 אגורות, העלאה שהפעיל משרד האוצר בחודש שעבר וטרם אושרה על ידי ועדת הכספים.
אל הכינוס הגיעו חברי מרכז ליכוד, בעלי זיקה ישירה לענף ההובלה וההיסעים, אשר טענו כי העלאת הבלו על הסולר גרמה להם להוצאות של אלפי שקלים בחודש. מדובר בבעלי משאיות ובבעלי מוניות.
אחד המשתתפים בכינוס, חבר מרכז הליכוד, אמר בגלוי, כי כדי לשרוד הוא נאלץ לעבוד 20 שעות ביום ולהוביל בעומס ייתר. הוא נקב במספרים מדהימים: במקום 36 טון משא על פי ההיתר שיש למשאית, הוא מעמיס 70 טון.
אברהם פריד, יו"ר ארגון בעלי המוניות תאר את מצוקתם של בעלי המוניות, וסיפר כי נהגי מונית נאלצים לעבוד 12 שעות ביום ואינם מגיעים לשכר מינימום. פריד הזהיר את ח"כ של הליכוד כי בוחריהם יעשו אתם חשבון נוקב - אם ועדת הכספים שיש בה רוב לחברי הליכוד תאשר את ההעלאה של הבלו על הסולר.
גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים אמר, כי בעלי המשאיות לא יסכימו בשום אופן לממן באמצעות הסולר שהם קונים את גדר ההפרדה והצביע על העוול שבהחלטת האוצר להטיל על ענף המצוי במצוקה כה קשה ועל חברות ההובלה הנמצאות על סף סגירה לממן מכיסם הריק את הקמתו של גדר ההפרדה.
בכינוס השתתפו חברי הכנסת משה כחלון ודני בן לולו. דוד כוכבא, מנכ"ל מועצת המובילים והמסיעים שהנחה את הכינוס מסר, כי בדיון שיתקיים בוועדת הכספים ישתתפו עשרות מבין חברי מרכז הליכוד.
עשוי לעניין אותך
לשכת הספנות יוצאת למאבק ציבורי כנגד הרפורמה המתוכננת בתעריפי רשות הנמלים
היום יתקיים סבב שיחות מרתוני בנושא השינויים המבניים בנמלים
אניית הגלנוע Liberty של חברת ARC תגיע מחר לראשונה לישראל
מכס נתב"ג מנע הברחה לארץ של משלוח גדול של פריטים העשויים משנהבי פילים
החל מפברואר תחול חובה לסגור בסגר מכס כל מכולה ימית המשוחררת לשטחי הרש"פ
חברת הייעוץ האמריקאית MTG תבדוק את כדאיות פרויקט הגשר היבשתי