גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים: בתחילת השבוע תיפסק הובלת המטענים בנמלים

הסיבה: ייקור הסולר על ידי ממשלת ישראל ; גבי בן הרוש לעודד טירה: "צר לי להודיעך, כי בתחילת השבוע הבא לא נוכל לשרת את מפעלי התעשייה ונאלץ לדומם את המנועים. צי של 17 אלף משאיות כבדות יעמוד משום שלבעליהם אין מאין לשלם את ההתייקרויות הבלתי אחראיות על הסולר שיו


00:00 ,18.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
הסיבה: ייקור הסולר על ידי ממשלת ישראל ; גבי בן הרוש לעודד טירה: "צר לי להודיעך, כי בתחילת השבוע הבא לא נוכל לשרת את מפעלי התעשייה ונאלץ לדומם את המנועים. צי של 17 אלף משאיות כבדות יעמוד משום שלבעליהם אין מאין לשלם את ההתייקרויות הבלתי אחראיות על הסולר שיוזמת הממשלה".

יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בישראל, גבי בן הרוש הודיע הבוקר 18/12/03 לעודד טירה, נשיא התאחדות התעשיינים בישראל, כי החל בשבוע הבא לא תהיה למשרדי ההובלה את האפשרות לפקוד את נמלי הארץ. הסיבה: ייקור הסולר על ידי ממשלת ישראל.

גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים: בתחילת השבוע תיפסק הובלת המטענים בנמליםבמכתבו לעודד טירה כותב בן הרוש, כי מחוסר יכולת לקנות סולר כדי למלא את המכלים המרוקנים, יושבתו הרכבים שעוסקים בהובלת מטענים של התעשייה בישראל אל הנמלים ומהם. עוד ציין כי מועצת המובילים מעולם לא העלת בדעתה שענף ההובלה יעמוד בפני הדילמה של "מאין ניקח כסף למלא את המכלים במשאיות שלנו".

"צר לי להודיעך, כי בתחילת השבוע הבא לא נוכל לשרת את מפעלי התעשייה ונאלץ לדומם את המנועים. צי של 17 אלף משאיות כבדות יעמוד משום שלבעליהם אין מאין לשלם את ההתייקרויות הבלתי אחראיות על הסולר שיוזמת הממשלה".

"אנו קוראים לך", כותב בן הרוש לנשיא התאחדות התעשיינים, "להצטרף אלינו בדרישה לבטל את העלאת הבלו על סולר לרכב עבודה המשרת את התעשייה והוא חלק ממנה".

"אתם התעשיינים, אולי יכולים לעבור לשימוש במזוט או גם לייקר את המוצרים, לנו בעלי הרכב אין כל מוצא אחר, פרט מלחדול להתקיים. עוד לפני העלאת הבלו על הסולר התקשינו לשלם עבור הדלק המהווה כ- 50% מכלל הוצאות התפעול של חברת הובלה. עם כל הכאב והצער שכולנו חשים, ינועו המשאיות עד טיפת הדלק האחרונה שבמיכל ושם יעצרו", כתב.

ביום ראשון 21/12 יתקיים כינוס חירום של ארגוני ההובלה וההסעה במשרדים של מועצת המובילים והמסיעים בישראל, בת"א. אברהם פריד, יו"ר ארגון בעלי המוניות הודיע, כי בעלי המוניות מצטרפים למאבק.
 
 
פנייה למנהל נמל אשדוד שיפעל לסיום עיצומי העובדים 
 
בהקשר לעיצומים שנוקטים עובדי התפעול בנמל אשדוד, פנה הבוקר מר גבי בן הרוש אל מר שאול רותם מנהל הנמל. בפנייתו ציין בן הרוש כי באם העובדים לא יחזרו לעבודה מלאה, הרי שנהגי המשאיות יעצרו את ההובלה מהנמל.
 
"חובה עליכם לנקוט את הצעדים שיאפשרו פריקה וטעינה ללא הפרעות ועיצומים המסבים לחברות ההובלה הפסדים כבדים", אמר בן הרוש בפנייתו לרותם.