בן הרוש אומר, כי חברות ההובלה וההסעה הפרטיים נאנקים תחת עול המסים שמטיל עליהם האוצר, וכאשר הם שומעים את נתניהו מדבר על הורדת מסים, הם חשים נבגדים ומופקרים.
לדבריהם, התייקר הסולר כתוצאה מהעלאת המסים בעשרות אחוזים, ואין האוצר מתכוון להרפות מחברות ההובלה, עד אשר יגיע מחיר ליטר סולר, למחירו של ליטר בנזין.
בן הרוש מזהיר את אנשי האוצר "ממרי מובילים ומסיעים". אם פעם הייתה דאגתו הגדולה של מנהל חברת הובלה והסעה נתונה על מציאת יום עבודה, היום נתונה דאגתו למיכל הדלק. הוא קם בבוקר ושואל מאין יבוא הכסף למלא היום, את מיכל הדלק שהתרוקן אתמול.
עוד בסוף שנת 2003 התריעו בהתאחדות התעשיינים על העלייה שהיתה במחירי התובלה בעקבות העליה במחירי הסולר לתחבורה ב-30 אג' לליטר. בהתאחדות קיבלו אז פניות של מפעלים שהתריעו כי לא יוכלו לשלם למובילים ולמסיעים את ההתייקרות בתעריפי ההובלה.
מתחשיב שערכו כלכלני התאחדות התעשיינים התברר אז כי העלאת הבלו על הסולר תייקר את תעריפי ההובלה וההסעה לתעשייה בכ-270 מליוני שקל בשנה.
מר אלי יפה, יו"ר ועדת האנרגיה בהתאחדות התעשיינים התריע גם הוא בזמנו כי כי העלאה זו של תעריפי הבלו על הסולר מהווה שינוי מדיניות קיצוני ביותר של הממשלה, הפוגע במגזר העסקי אשר שילם בעבר אגרות גבוהות במיוחד על כלי רכב המונעים במנועי דיזל על בסיס תחשיב כלכלי ארוך טווח. תחשיב שלקח בחשבון הוצאות משתנות נמוכות. העלאת מחירי הסולר תגרום אפוא לסקטור העסקי הפסדים כבדים.