בן הרוש: המשרד להגנת הסביבה גורם עוול לאזרחים

יו"ר מועצת המובילים והמסיעים מציין כי בית המשפט מבטל כיום את כל כתבי האישום שהוצאו בעקבות הדו"חות


00:00 ,01.06.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

יו"ר מועצת המובילים והמסיעים מציין כי בית המשפט מבטל כיום את כל כתבי האישום שהוצאו בעקבות הדו"חות
 
גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים יוצא בלהט כנגד פקחי המשרד להגנת הסביבה וכנגד דו"חות החצץ שהם שולחים לנהגי המשאיות הכבדות חודשים רבים לאחר ביצוע העבירה כביכול.
 
כזכור, בהמשך לפנייתו של יו"ר מועצת המובילים והמסיעים, ליועץ המשפטי לממשלה בנושא קבלת דו"חות וקנסות לקוניים המגיעים באיחור רב לחברות ההובלה ובהן הודעה על תשלום קנס בגובה משתנה, בוטל בתחילת חודש מאי בית משפט השלום בחיפה כתב אישום לנוכח "קשיים ראיייתיים".
 
לדברי בן הרוש, הפקחים הפיצו בשנתיים האחרונות עשרות ואולי אף מאות דו"חות בסכומים משתנים וגבוהים מאוד – בין 500 ל-1,500 שקל, וזאת ללא ציון מקום העבירה, שעת העבירה, בלא שהנהג יהיה מודע לעבירה שלכאורה ביצע. כמו כן מציין בן הרוש כי הדוחות הגיעו ליעדיהן מספר רב של חודשים לאחר ביצוע העבירה לכאורה.
 
בן הרוש ציין כי הוא מצר על העובדה כי מספר חברות תובלה העדיפו לשלם את הקנס שבדו"ח ולא לפנות לבית המשפט על מנת לוודא כי הצדק יצא לאור.
 
לדברי בן הרוש, בית המשפט מבטל כיום את כל כתבי האישום שהוצאו בעקבות הדו"חות, ולדבריו, הדבר מוכיח כי לאזרחים רבים במדינה נגרם עוול על ידי מתנדבים של המשרד להגנת הסביבה.