פורום מטען אוויר החל בצירוף חברים חדשים לפורום

מר אילן שחר, יו"ר פורום מטען אוויר, מוסר כי עם כניסתו לתפקיד יו"ר הפורום בפברואר השנה, החל הפורום בצירוף אינטנסיבי של יצואנים ויבואנים כחברים בפורום, מתוך מגמה ליצור תאגיד שייצגם אל מול הרשויות, המשלחים, וחברות התובלה. עוד נמסר כי בתקופה האחרונה הצטרפו עש


00:00 ,13.04.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מר אילן שחר, יו"ר פורום מטען אוויר, מוסר כי עם כניסתו לתפקיד יו"ר הפורום בפברואר השנה, החל הפורום בצירוף אינטנסיבי של יצואנים ויבואנים כחברים בפורום, מתוך מגמה ליצור תאגיד שייצגם אל מול הרשויות, המשלחים, וחברות התובלה. עוד נמסר כי בתקופה האחרונה הצטרפו עשרות רבות של חברים חדשים.

מר אילן שחר, יו"ר פורום מטען אוויר, מונה כאמור בפברואר השנה כיו"ר הפורום. יחד עימו מונה מר משה בן יוסף למזכיר הפורום. פורום מטען אוויר הינו פרי יוזמה של המחלקה לתובלה בינלאומית במכון היצוא, מתוך כוונה כי בהמשך תאורגן פעילות הפורום באופן שיפעל במתכונת איגוד המשתמשים בהובלה ימית.

עוד נמסר כי פורום מטען אוויר פועל זה מספר שנים לייעול ושיפור ענף הובלת המטענים באוויר. הפורום נועד לייצג את האינטרסים של בעלי המטענים, יצואנים ויבואנים בכל הקשור לרמת השירות, מחירים והיטלים, תדירויות, התפתחויות חשובות בענף וכיו"ב. אחת ממטרותיו העקריות היא להגיש סיוע והדרכה לחברי הפורום בפתרון בעיות מול הרשויות, חברות השילוח, חברות הובלה ותובלה משולבת.

בפורום חברים יצואנים ויבואנים מכל מגזרי המשק וכן נציגי לשכת המסחר, משלחי מטענים ונציגי ממשלה - נציגי המכס, נציגי מנהל התעופה האזרחית ואגף כלכלה במשרד התחבורה.

מר אילן שחר מציין כי הפורום פועל באופן שוטף על מנת לשפר ולייעל את נושא הובלת המטענים באוויר תוך שמירה על האינטרסים של בעלי המטען - המשתמשים. במסגרת פעילותו יכונסו ישיבות של הוועד הפועל של הפורום לדיון וקבלת החלטות, לפחות אחת לחודש. כמו כן, חברי הפורום יוזמנו לכנסים תקופתיים לדיון בבעיות הענף, יישלח ידיעון חודשי לכל החברים ובו דיווח על הפעילות השוטפת.

נכון להיום ההרשמה אינה כרוכה בתשלום, יתכן ובעתיד תהיה החברות כרוכה בתשלום דמי חבר. להרשמה ניתן לפנות לטלפון 5142806 03, פקס 5142852 03 או להירשם בדוא"ל: [email protected].