סוויס וורלד קרגו חתמה על הסכם הובלת מטענים עם פולאר אייר קרגו

בעקבות ההסכם עם פולאר אייר קרגו, בסוויס מדגישים כי יתאפשר לשנע יותר נפח מטען ובתדירות גבוהה יותר ליעדים קיימים, להוסיף טיסות ליעדים חדשים, יתאפשר לבצע "מעקב אחר המטען" (גם זה המשונע באמצעות פולאר) ; סוויס מטענים: "מבחינתנו אלה טיסות סוויס לכל דבר"


00:00 ,13.11.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
בעקבות ההסכם עם פולאר אייר קרגו, בסוויס מדגישים כי יתאפשר לשנע יותר נפח מטען ובתדירות גבוהה יותר ליעדים קיימים, להוסיף טיסות ליעדים חדשים, יתאפשר לבצע "מעקב אחר המטען" (גם זה המשונע באמצעות פולאר) ; סוויס מטענים: "מבחינתנו אלה טיסות סוויס לכל דבר"

רונן שפירא, מנהל סוויס וורלד קרגו ישראל: "מדובר בחברה אמינה מאד, מפעילה לוח זמנים קבוע, כלומר טיסות סדירות, מערכת היחסים של סוויס עם חברה זו נמשכים שנים, ובמספר יעדים בעולם סוויס מייצגת את פולאר כ-GSA (סוכן מטען כללי).
למעשה, אנו רוכשים מקום מראש במטוסי 747 של פולאר, והדבר נותן לנו אפשרות לחזור ולהטיס מטענים ליעדים שסוויס, לאחר הרה-ארגון שערכה, הפסיקה לטוס אליהם. מבחינתנו אלה טיסות סוויס לכל דבר, וכל המעקב אחר המטענים יכול להיעשות באמצעות מערכת האינטרנט של סוויס".

על פי ההודעה, בעקבות חתימת ההסכם עם פולאר אייר קרגו, תרחיב סוויס באופן משמעותי את פריסת יעדיה ואת קיבולת המטען שהחברה תציע מעכשיו ללקוחותיה. ההסכם שנחתם בין שתי החברות, מקנה לסוויס גישה ליעדים חדשים באסיה ובצפון אמריקה.

החל מה-17 בנובמבר, תתחיל סוויס לשנע מטענים גם באמצעות הטיסות הסדירות של פולאר, הממריאות שלוש פעמים בשבוע מציריך גם לפנאנג שבמלאזיה, דרך דלהי שבהודו. בנוסף, תוכל סוויס לרכוש נפח מטען עבור לקוחותיה, בטיסות פולאר לשני יעדים נוספים בהודו – בומביי ומדראס.

במסגרת ההסכם, תטיס סוויס במטוסי פולאר מטענים גם בטיסות הטרנס-אטלנטיות שלה לארה"ב וממנה, ליעדי החברה בצפון אמריקה – ניו יורק,שיקגו ואטלנטה. בסוויס מציינים כי הטיפול בכל נפח המטען נעשה במלואו ובאחריות סוויס וכי הטיסות יירשמו תחת הקוד LX הבינלאומי של סוויס.

על פי ההסכם הרי שפולאר אייר קרגו מקיימת שלוש טיסות סדירות בשבוע, במטוסי מטען בואינג 747, מציריך, לפנאנג דרך דלהי. בטיסות האלה מוקצה נפח מטען של 30 טון בשבוע, ללקוחות סוויס. 30 טון נוספים בשבוע, מוקצים לסוויס בשלושת הטיסות השבועיות של פולאר לבומביי ומדראס.
שתי טיסות שבועיות נוספות של פולאר, ממריאות בקו ציריך-ליאס'-ניו יורק-שיקגו וחזרה.טיסה אחרת של פולאר ממריאה פעם בשבוע מאטלנטה, דרך ניו יורק, ליאז' ונוחתת בציריך. ההסכם מקנה לסוויס נפח מטען נוסף של 60 טון בשבוע על הטיסות האלו, בכל כיוון – מארה"ב לאירופה ובחזרה.

"אני שמח על חתימת ההסכם עם השותפה החדשה שלנו – חברת פולאר", אמר אוליבר אוונס, מנכ"ל חטיבת המטען של סוויס. "כפי שהצהרנו כבר בחודש יולי השנה. סוויס חיפשה באופן נמרץ דרכים להשלים את נפח המטען עבור לקוחותיה, שצומצם עקב הקטנת הרשת הגלובלית של החברה. עם חתימת ההסכם, עשינו צעד ראשון ומשמעותי בתוכנית ההרחבה שלנו, כדי לספק מענה הולם לצרכי לקוחותינו.
השותפות החדשה הזו, עם חברת פולאר – מהמובילות בענף המטענים האוויריים – תאפשר לנו להשלים את המוצרים והשירותים שסוויס מציעה ללקוחתיה".

לדברי אדוואר הונדס, סמנכ"ל השיווק של פולאר, ההסכם הנוכחי רק מחזק את שיתוף הפעולה המוצלח שמקיימות בינהין שתי החברות. "סוויס משמשת כסוכנת המכירות שלנו בדובאי ובהודו, סוויס היא חברה מובילה בעלת מוניטין מעולים ויכולות שרק ישלימו את השירותים שלנו. אנו שמחים להמשיך בבניית השותפות הזו, ונפעל לחזק אותה ואף להרחיבה לאפיקים חדשים".


חברת פולאר היא חברת מטענים סדירה, מהמובילות בענף התובלה האווירית. החברה מפעילה צי מטוסי מטען מסוג בואינג 747, שטסים למיגוון רחב של יעדים, הפרוסים על פני רשת גלובלית שמקשרת בין ארבע יבשות – אירופה, אסיה, אמריקה ואוסטרליה. בסוויס מציינים כי פולאר בעלת מוניטין רב בענף והיא נתפסת כחברה אמינה ואיכותית, שמספקת ללקוחותיה שירותי הובלת מטען יעילים ומתקדמים, המבוססים על לוח טיסות קבוע ומדויק.

"ההסכם שנחתם בין סוויס לפולאר, מקנה ערך מוסף גבוה לרשת הגלובלית של סוויס, הפרוסה על פני למעלה מ-150 יעדים ביותר מ-80 מדינות ברחבי העולם", הוסיף מר שפירא.