נחתם הסכם העבודה באל על

תוקף הסכם העבודה עד סוף שנת 2012. מנכ"ל אל על: ההסכם מהווה צעד משמעותי המעיד על שותפות והבנה". נציג עובדי אל על: "רצינו להבטיח ביטחון תעסוקתי לעובדים ושקט תעשייתי"


00:00 ,04.11.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

תוקף הסכם העבודה עד סוף שנת 2012. מנכ"ל אל על: ההסכם מהווה צעד משמעותי המעיד על שותפות והבנה". נציג עובדי אל על: "רצינו להבטיח ביטחון תעסוקתי לעובדים ושקט תעשייתי"
 
פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, יו"ר אל על, חיים רומנו, מנכ"ל אל על, עופר עיני, יו"ר הסתדרות העובדים הכללית, עו"ד אבי אדרי, מחזיק תיק התחבורה בהסתדרות, ויוסי לוי, יו"ר נציגות עובדי אל על, חתמו אתמול על הסכם עבודה קיבוצי חדש, זאת לאחר שנה וחצי של דיונים.
 
חיים רומנו, מנכ"ל אל על, אמר במהלך הטקס: "הסכם העבודה החדש מהווה צעד משמעותי המעיד על שותפות, הבנה וכוונה להצעיד את החברה להצלחה ושגשוג. אני רוצה לציין באופן מיוחד את עובדי אל על אשר גילו אחריות ומקצועיות וניהלו את המשא ומתן לשמירת עתידם וזאת מבלי לפגוש בפעילותה התקינה של החברה ומבלי לגרום ולו לנוסע אחד לשינוי בלוחות הזמנים. בסופו של תהליך ממושך, הצלחנו להגיע להסכם אשר נותן בטחון תעסוקתי לעובדים ומאפשר להנהלה גמישות ניהולית והתאמה לצורכי השוק הדינמיים."
 
עופר עיני, יו"ר ההסתדרות החדשה, החמיא לצדדים ואמר  כי על אף משך הזמן הארוך, הצליחו לגשר על הפערים. "שני הצדדים מרוצים. אני רואה את חיים רומנו מחייך ואת יוסי לוי מחייך ומבין שהיה שווה לחכות".
 
יוסי לוי, יו"ר נציגות עובדי אל על, אמר: "לא חיפשנו שקלים מתחת לשטיח. רצינו להבטיח ביטחון תעסוקתי לעובדים ושקט תעשייתי".