מנכ"ל רש"ת ונציג ההסתדרות ייפגשו היום בניסיון למנוע השבתת נתב"ג

מנכ"ל רשות שדות התעופה (רש"ת) גבי אופיר וסגן יו"ר ההסתדרות שלמה שני ייפגשו היום בניסיון למנוע את השבתת נתב"ג, לאחר שהמו"מ בין נציגי העובדים, ההנהלה וההסתדרות, שהתקיים בסוף השבוע שעבר, נכשל. בין הצדדים מתנהל מו"מ על הסכם עבודה חדש למגזר ההנדסאים, הטכנאים ו


00:00 ,14.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט
מנכ"ל רשות שדות התעופה (רש"ת) גבי אופיר וסגן יו"ר ההסתדרות שלמה שני ייפגשו היום בניסיון למנוע את השבתת נתב"ג, לאחר שהמו"מ בין נציגי העובדים, ההנהלה וההסתדרות, שהתקיים בסוף השבוע שעבר, נכשל. בין הצדדים מתנהל מו"מ על הסכם עבודה חדש למגזר ההנדסאים, הטכנאים והמהנדסים ברש"ת, המונה כ-250 עובדים. הוועד הזהיר כי אם לא ייחתם איתו הסכם עבודה חדש לאלתר, ישבית את נמל התעופה.

הנהלת רש"ת מתחה ביקורת על הוועד שלטענתה מטרפד הסכם שהושג עם ההנהלה כדי לממש עוד דרישות, שמשמעותן תוספת של כ-30 אלף שקל בממוצע לעובד. יו"ר ועד ההנדסאים, הטכנאים והמהנדסים, אבי ניסנבאום, טוען כי ההנהלה חזרה בה מהסיכומים והכניסה לטיוטת ההסכם סעיפים לרעת העובדים.

דוברת רש"ת אמרה בתגובה: "שני ביקש להיפגש עם מנכ"ל רש"ת לשיחה פרטית שלא הוגדרה חלק מהמו"מ. הנהלת רש"ת תמשיך לדרוש מהוועד לעמוד בכל הסיכומים שכבר הושגו, הכוללים התייעלות ופיטורי עובדים. רש"ת תעשה הכל כדי שציבור הנוסעים לא ייפגע מגחמה של ועד המייצג 250 עובדים מתוך כ-3,000 עובדי רש"ת".