מועצת המובילים והמסיעים תובעת היטל דלק גם על הובלה יבשתית
העליות החדות במחירי הסולר הביאו גם את מועצת המובילים והמסיעים אל המסקנה כי יש לקבוע "היטל דלק" גם על ההובלה והסעה היבשתית. בתחילת החודש שוב מתייקר הסולר ב- 7 אחוזים
00:00 ,26.10.2004
העליות החדות במחירי הסולר הביאו גם את מועצת המובילים והמסיעים אל המסקנה כי יש לקבוע "היטל דלק" גם על ההובלה והסעה היבשתית. בתחילת החודש שוב מתייקר הסולר ב- 7 אחוזים
גבי בן הרוש יו"ר מועצת המובילים והמסיעים, אומר כי "מה שטוב לחברות התעופה טוב גם לנו". לדבריו, על הלקוחות בישראל להשלים עם העובדה שעליהם לשלם את ההתייקרות על הסולר ואי אפשר יותר להשאיר את המצב כמות שהוא .
דוד כוכבא, מנכ"ל מועצת המובילים , והמסיעים מזהיר מפני מצב שבו יסרבו בעלי המשאיות לבצע הסעת מהמפעלים המצויים בפריפריות משום שככל שמרחק הנסיעה מתארך כך גדלה במקביל ההוצאה על הדלק. לדבריו מגיע מרכיב ההוצאה על סולר בנסיעות ארוכות לכדי 45% מדמי ההובלה. כוכבא טוען כי מגיעות למועצה תלונות רבות של מובילים על התייקרות תשומות ההובלה בממדים המובילים את הענף למשבר קשה.
הדירקטוריון של מועצת המובילים והמסיעים, יתכנס בימים אלה לדון במשבר העובר על הענף, ולמיסוד הדרישה לקבוע "היטל דלק" בהובלה היבשתית, דוגמת היטל הדלק שעליו הודיעו חברות התעופה.
עשוי לעניין אותך
שטרית הגיש לאישור ועדת הכלכלה רפורמה ברשיונות הנהיגה והרכב בישראל
עמוס רון: אני דואג שבהיעדר התקדמות עם העובדים תחילת הפעלת נמל היובל עלולה להידחות
Maersk זכתה בתואר כפול של ה- Asia Logistics Awards 2004
סוניגו ניהלה את המערך הלוגיסטי של המופע Lord of the Dance בישראל
תביעה בסך 4.5 מיליון שקל נגד המדינה ורש"ת: מונעות החזרת מיכלי פרי מהרצועה
מסוף קרני נסגר שוב למעבר של תוצרת חקלאית