קבוצת מארסק משיקה שירותי מטען באוויר בין ארה״ב וקוריאה

הקבוצה משיקה שירות טרנס-פסיפי עם שתי טיסות מטען שבועיות בין דרום קרולינה וקוריאה. זרוע האוויר של מארסק מפעילה בנוסף קיבולת מאירופה לארה״ב, מקסיקו, דרום אפריקה וסינגפור


11:56 ,30.10.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת א.פ. מולר הודיעה היום על טיסת ההשקה של שירות ההובלה האווירית החדש של Maersk Air Cargo עם טיסות סדירות בין גרינוויל-ספרטנבורג, דרום קרוליינה (GSP) ו-Incheon, קוריאה (ICN).

 

השירות הטרנס-פסיפי המתוכנן יתחיל ב-31 באוקטובר עם שתי טיסות שבועיות עם מטוס אחד מתוך שלושה מטוסי מטען חדשים מדגם בואינג 767-300 שנרכשו לאחרונה על ידי Maersk Air Cargo. כל הטיסות בין ארה״ב - קוריאה יופעלו על ידי חברת התעופה האמריקאית Amerijet International שבסיסה במיאמי.

 

Maersk Air Cargo היא זרוע המטענים באוויר של קבוצת א.פ. מולר ומטרתה לספק ללקוחות שירותי הובלה אווירית ייחודיים מקצה לקצה באמצעות קיבולת מבוקרת משלה ורשת גלובלית של טיסות סדירות.

 

מישל פוזאס לוצ׳יץ׳, ראש אגף אוויר ו-LCL העולמי בקבוצת מארסק: ״בחודש אפריל הכרזנו על השקת Maersk Air Cargo כמוביל המטען האווירי המשולב שלנו. עם הצגת השירות החדש הזה בין ארה״ב וקוריאה, אנחנו עושים את הצעד הבא באבטחת פתרונות לוגיסטיים עבור הלקוחות שלנו עם המטוסים שלנו. לצד הטיסות החדשות המתוכננות בטרנס-פסיפיק, אנו מפעילים גם קיבולת מבוקרת משלנו מאירופה לארה״ב, מקסיקו, דרום אפריקה וסינגפור״.

 

ממארסק נמסר עוד כי הטיסה הסדירה של Maersk Air Cargo מסמנת גם את טיסת המטען האווירי הסדירה הראשונה בין מדינת דרום קרוליינה לאסיה. המסדרון האווירי מנמל התעופה הבינלאומי GSP צפוי להגדיל באופן משמעותי את הגישה לסחר בין אסיה, דרום קרוליינה וכל דרום מזרח ארה״ב.

 

מארסק גם פתחה לאחרונה מתקן חדש עבור מטענים בשיקגו בשם Air Freight Gateway כדי להוסיף הזדמנויות נוספות לאינטגרציה של שרשרת האספקה ​​ללקוחות המשתמשים בשיקגו O'Hare International ו- Rockford International.