דוד מימון סיכם היום קדנציה של 4 שנים כמנכ״ל אל על ואמר במסיבת עיתונאים שנערכה לכבוד סיום תפקידו: ״במהלך 12 השנים האחרונות הייתה חברת אל על חלק בלתי נפרד מחיי. הגעתי לחברה בשנת 2004 לתפקיד סמנכ"ל השירות, תפקיד אשר היווה עבורי אתגר חשוב ביותר במסגרתו למדתי להכיר את החברה ואת לקוחותיה. במהלך השנים מילאתי תפקידים נוספים ביניהם סמנכ״ל מסחר, לקוחות ומכירות עד לבחירתי בשנת 2013 לעמוד בראש החברה.
״היום, בתום קדנציה ארוכה ומלאת עשייה, אני גאה על כך שהצלחתי לממש את החזון ומימשתי במלואה את התכנית העסקית שהצגתי עם כניסתי לתפקיד המנכ״ל אשר כללה בראש ובראשונה הצטיידות במטוסי הדרימליינר החדשים לצד הרחבת רשת הנתיבים, הרחבת הפעילות החוץ תעופתית תוך מתן דגש על התייעלות״.
מימון הציג את המהלכים המרכזיים אותם הוביל כמנכ״ל אל על בהם תכנית הצטיידות הגדולה בתולדות אל על לרכישה היסטורית של 16 מטוסי בואינג 787 דרימליינר, בהיקף של למעלה ממיליארד דולר, השקת כרטיס האשראי Fly Card, השקת קווי תעופה חדשים לבוסטון, מיאמי וסן פרנסיסקו, כמו גם הרחבת רשת הנתיבים באירופה. חתימת הסכמי קוד שייר חדשים, השקעה רחבת היקף בתשתיות האינטרנט והמובייל של החברה והוספת אינטרנט אשר בשנה הבאה צפוי להיות מותקן ברוב מטוסי החברה.
מימון הזכיר בנוסף את פעילותו בפיתוח הכנסות מפעילות חוץ-תעופתית כגון מיזם ביטוחי נסיעות, קרוזים ותחום כרטיסי האשראי, הקמת חממת החדשנות קוקפיט, חתימה על הסכם עבודה קיבוצי בחודש יוני 2015 וחתימה על הסכמי התייעלות עם מגזרי אצ״א, אצד״א ותחזוקה, הסכם עם אצ״א בני 65 עקב שינוי רגולטורי והסכמים נוספים עם מגזרים שונים בחברה.
מימון ביקש להודות לעובדים, ולחברי הנהלת אל על ואמר: ״ברצוני להודות מעומק הלב לשותפיי בהנהלה אשר יחד איתי הובילו את המהלכים האסטרטגיים החשובים. לחברי הדירקטוריון על הגיבוי והתמיכה ועל האמון לצאת יחד לדרך אל השינוי. אך בראש ובראשונה ברצוני להודות לעובדי אל על הנפלאים אשר תרמו ועודם תורמים בעשייה יומיומית רבה ובהשקעה בלתי פוסקת יום יום ושעה שעה על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר״.
כאמור, מנכ״ל אל על הפורש חשף כי בכוונת אל על לפתוח קו טיסות ישירות לסן פרנסיסקו החל מהרבעון האחרון של 2018. במסגרת הקו יפעלו 3 טיסות ישירות שבועיות המתוכננות לצאת במטוסי דרימליינר חדשים. מהחברה נמסר כי פתיחת קו הטיסות הישירות לסן פרנסיסקו מהווה צעד אסטרטגי חשוב להמשך הרחבת רשת הנתיבים של אל על בצפון אמריקה. סן פרנסיסקו תהפוך ליעד השישי של אל על בצפון אמריקה לצד ניו יורק, בוסטון, מיאמי, לוס אנג'לס וטורונטו.
דוד מימון ציין כי: ״סן פרנסיסקו הינו היעד השלישי אשר נפתח מאז הכרזנו על הרחבת רשת הנתיבים לצפון אמריקה עם פתיחת הקו לבוסטון. כזכור ב-2015 כשהשקנו את הקו לבוסטון ובהמשך עם פתיחת הקו למיאמי בנובמבר 2017 הצהרנו כי אנו ממשיכים לפעול בדרך ליעדים חדשים נוספים באזור. ההצטיידות במטוסי הדרימליינר מאפשרת לנו להרחיב את רשת הנתיבים ארוכי הטווח ללקוחותינו. סן פרנסיסקו היא עיר בעלת חשיבות אסטרטגית לאל על עם דגש רב על הקהל העסקי. עם פתיחת קו הטיסות הישירות אל העיר הפופולרית, ייהנו הנוסעים ממגוון אפשרויות הגעה אל היעד במחירים תחרותיים עם חיבוריות נוחה ליעדי צפון אמריקה״.
בנוסף מימון הציג מודל חדש לטיסות לכלל יעדי אירופה המתבסס על שלוש קטגוריות מחיר שונות: Classic, Flex , Lite. מותג UP של החברה אשר ביצע טיסות ללרנקה, קייב, בודפשט, פראג וברלין, יאוחד תחת מותג אל על, וזאת בשל ריבוי המותגים הקיימים בשוקץ
מימון: ״היום אנו משיקים מודל חדש לרכישת כרטיסים במחלקת תיירים לכלל יעדי אל על באירופה, כל זאת תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים ביותר. המודל החדש יאפשר לנוסעי אל על לטוס לחו"ל במחיר משתלם ולבחור בעצמם, תוך שקיפות מלאה, את חבילת הטיסה שמתאימה לצרכיהם ובהתאם, לשלם על חבילת הטיסה שנבחרה. מחלקת העסקים תישאר במתכונתה לצד המודל החדש במחלקת התיירים״.