גונן אוסישקין מונה לתפקיד מנכ״ל אל על

נבחר פה אחד לתפקיד על ידי מועצת המנהלים של אל. אוסישקין, טייס חיל האוויר, שימש בתפקידו האחרון כסמנכ״ל מסחר בחברה. יחליף את דוד מימון לאחר תקופת חפיפה של מספר שבועות


10:20 ,08.01.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

דירקטוריון אל על החליט היום פה אחד על מינוי גונן אוסישקין למנכ"ל אל על. אוסישקין יחליף את דוד מימון, שביקש לסיים את תפקידו לאחר כ-13 שנים באל על, ארבע שנים  מתוכן כמנכ"ל.

 

דפס ומועצת המנהלים של החברה הודו לדוד מימון על פעילותו לקידומה של חברת אל על ב-4 השנים האחרונות ועל נחישות הנהגתו והעשייה הנמרצת והמקצועית אשר אפיינו את תקופת כהונתו כמנכ"ל החברה.

 

אלי דפס ציין את האמון והתמיכה של הדירקטוריון בגונן אוסישקין, אשר מביא עמו היכרות טובה של ענף התעופה ושל החברה וידע להנהיג ולקדם אותה בהצלחה בתקופה אתגרית זו.

 

גונן אוסישקין, טייס חיל האוויר, החל עבודתו באל על בשנת 2004. במסגרת תפקידיו הקודמים באל על שימש כטייס בצי 747-400, לאחר מכן כיהן כ-12 שנים בתפקידי ניהול שונים, מתוכם 10 שנים בחטיבת מסחר לרבות ראש אגף תכנון מסחרי, רשת הנתיבים לו"ז (שיבוץ המטוסים לטיסות) וניהול הכנסות - תפקידים אותם ביצע בהצלחה רבה.

 

החל משנת 2014 כיהן כמנהל האסטרטגיה, תכנון וארגון (תוא"ר) באל על וכיום הוא משמש כסמנכ"ל מסחר בחברה. במסגרת תפקידו הוביל יחד עם גורמים נוספים בחברה את תהליך ההצטיידות הגדול של מטוסי הדרימליינר.

 

גונן בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

 

גונן אוסישקין אמר היום: ״אני מודה על הבחירה ועל האמון שמועצת המנהלים נתנה בי. אני בטוח שיחד עם כל עובדי החברה המסורים נמשיך ונצעיד את אל על אל מול האתגרים הניצבים לפניה, למען לקוחות החברה ובעלי המניות שלה. ברצוני להודות למנכ"ל היוצא דוד מימון על פעילותו והובלתו לקידומה של חברת אל על בארבע השנים האחרונות. אני משוכנע כי העבודה המשותפת עימו בכל תפקידי באל על השכילה אותי ותסייע לי רבות בתפקיד המאתגר. אני רוצה לאחל לדוד הצלחה בהמשך דרכו״.

 

גונן צפוי להיכנס לתפקידו בשבועות הקרובים לאחר חפיפה מסודרת והיערכות לתפקיד עם המנכ"ל דוד מימון.