גבי בן הרוש: המשאיות הצילו את המטוסים

במכתב לשר התחבורה, ישראל כץ, משבח יו"ר מועצת המובילים המסיעים את חברות ההובלה על כך שהיוו פתרון לוגיסטי מהיר למשבר הדלק באמצעות הובלת דלק במשאיות


00:00 ,11.05.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

"המשאיות הן אלו שהצילו את משבר הדלק, והן אשר הניעו את המטוסים והעלו אותם אל על". כך כתב גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים, לשר התחבורה ישראל כץ.

"חשוב שהציבור ידע כי המשאיות שאת צעדיהן מנסים להצר בכל הזדמנות כדי לפתוח את צירי התנועה לרכב פרטי, הן המניע והמוביל הזמין ביותר בתנאים הלוגיסטיים בארץ הזו - הרבה מעבר לרכבת ישראל, שבה משקיעה המדינה את כל אוצרותיה, ומנגד מזניחה ומצירה את צעדיה של המשאית" הוסיף בן הרוש במכתב לשר התחבורה.

ממועצת המובילים נמסר כי, במכתב משבח בן הרוש יו"ר את חברות ההובלה על אופן ניהול השרשרת היבשתית, במתן פתרון לוגיסטי מהיר למשבר דלק המטוסים, באמצעות הובלת הדלק במשאיות. בן הרוש הדגיש במכתבו כי, אחד המדדים המרכזיים לניהול נכון של אמצעי הובלה זה זמן תגובה והעמדת כושר הובלה וציוד תואמים לאירוע ולנסיבות.

עוד נמסר כי, מדינת ישראל עומדת מפעם לפעם במבחני לוגיסטיקה קריטיים ותמיד מתברר כי הפתרון המיידי נמצא בצי המשאיות שקיים בישראל.

את המכתב מסיים בן הרוש במילים "לנוכח העובדה המצערת שהמשאיות היו לשק החבטה הלאומי, וחוסר ההבנה שמגלים גורמים בעלי השפעה כלפי תפקיד המשאית ותרומתה לפיתוח המשק והצמיחתו הכלכלית, מן הראוי לזכור כי את המשבר של קרקוע המטוסים וחלום השמיים הפתוחים, פתרו המשאיות".