חברות התעופה של דרום אפריקה וקונגו חתמו על הסכם שיתוף פעולה

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי חברת התעופה הדרום אפריקאית SAA, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת התעופה הלאומית של קונגו (LAC). במסגרת שיתוף הפעולה תוסיף SAA קו תעופה נוסף לקינשאסה. קו זה מצטרף לשתי טיסותיה השבועיות של החברה


00:00 ,29.10.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי חברת התעופה הדרום אפריקאית SAA, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת התעופה הלאומית של קונגו (LAC). במסגרת שיתוף הפעולה תוסיף SAA קו תעופה נוסף לקינשאסה. קו זה מצטרף לשתי טיסותיה השבועיות של החברה.

הסכם זה מתבצע כחלק מהאסטרטגיה העסקית של SAA לשתף פעולה עם מספר רב של חברות תעופה ברחבי אפריקה. לרשות חברת התעופה הדרום אפריקאית כ– 20 קווי תעופה ברחבי אפריקה והיא נחשבת לחברת התעופה המובילה ביבשת השחורה.

במסגרת ההסכם תוסיף SAA קו תעופה נוסף לקינשאסה בירת קונגו. קו זה, אשר יחל את פעילותו ב– 15 בנובמבר יצטרף לשתי טיסותיה השבועיות של החברה.

דבי שפיגל מנהלת סניף ישראל של SAA, מסרה כי תגבור מספר הטיסות לקינשאסה ולשאר קווי אפריקה נותן מענה לציבור אנשי העסקים הישראלי הטס בקביעות ליעדים שונים ברחבי אפריקה. כמו כן מאפשרת הוספת הקו אפשרות לחברה להתמודד בשוק תחרותי בו פועלות מספר חברות אירופאיות.

חברת נתיבי אוויר דרום אפריקה מקיימת 2 טיסות בשבוע מישראל לדרום אפריקה באמצעות מטוסי אל-על. לרשות החברה כ – 60 מטוסים מסוגים שונים ללמעלה מ – 70 יעדים ברחבי העולם.