חברת DHL אקספרס ישראל קיבלה את התואר ״מעסיק נבחר״

מבדק שארך כחצי שנה וכלל בחינה מעמיקה של שביעות הרצון ותהליכי החברה הקשורים לניהול עובדים DHL אקספרס ישראל קיבלה את התואר הנכסף על ידי Top Employer. נמצאת בין 4 חברות ישראליות בלבד שקיבלו את התקן הייחודי לניהול עובדים


10:25 ,19.02.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

״אין ספק שזהו כבוד גדול ועם זאת, מהיכרותי את האסטרטגיה ואת העשייה, אני לא מתפלא על כך״, ציין יאיר ביטון, מנכ״ל DHL אקספרס בישראל. ״ארבע חברות בלבד בישראל מחזיקות בתואר הזה, אשר מגיע אחרי שנים רבות של השקעה אדירה בעובדים, בפיתוח שלהם ובקריירה המקצועית שלהם. מה שהוביל אותי ואת ההנהלה המקומית שלנו בישראל כבר שנים, הוא מיצוי הפוטנציאל בכל עובד ועובד תוך עבודה בסביבה תומכת״.

 

חברת DHL Express זכתה בפעם החמישית ברציפות להכרה כמעסיקה גלובלית מובילה. הסמכת Top Employer Global היוקרתית הוענקה ל-DHL על ידי Top Employer, לאחר שנבדקו ואושרו נוהלי משאבי האנוש שלה ב-61 מדינות. DHL היא אחת מ-14 חברות בלבד שזכו בתואר Top Employer Global, והחברה היחידה שזכתה להכרה בכל האזורים, בשנה החמישית ברציפות.

 

״עמוד השדרה שלנו ב-DHL Express, הוא העובדים האכפתיים ובעלי המוטיבציה הגבוהה שלנו. התשוקה, הנאמנות והמקצועיות המאפיינות את 100,000 העובדים שלנו ברחבי העולם מבטיחות שנספק שירות מהשורה הראשונה ללקוחותינו, ומבדלות אותנו מהמתחרים״, אמר ג׳ון פירסון, מנכ״ל DHL Express. ״קבלת הסמכת Top Employer Global בפעם החמישית ברציפות מהווה הכרה חשובה בהשקעתנו בכוח האדם, וכן במצוינות שאנשינו מדגימים מדי יום״.

 

רג׳ינה בוטנר, סמנכ״ל משאבי אנוש אירופה והעולם ב-DHL Express ציינה כי ״הכל מתחיל באנשים שלנו. כוח העבודה שלנו מורכב מאנשים בעלי מוטיבציה גבוהה, שממוקדים בלקוחות במידה מדהימה ויעשו הכל כדי לבצע את העבודה עבורם. בשל כוח העבודה המגוון שלנו, הפרוש באמת בכל מקום בעולם, יש חשיבות עליונה לכך שאנשי משאבי האנוש שלנו ייצרו תנאי עבודה אטרקטיביים, כדי לגייס אנשים מוכשרים ולשמר אותם. כך אנו מצליחים ליצור רשת המתפקדת כמקשה אחת, ומסייעת לנו להמשיך ולהצליח בעולם המשתנה בקצב מהיר. העובדה שדורגנו בין המעסיקים המובילים בעולם ע״י ארגון חיצוני בעל שם כמו Top Employer Institute, מהווה הכרה עצומה במאמצים שאנו משקיעים במטרה להפוך את DHL למקום שבו יוכלו העובדים שלנו ליהנות כשהם מגיעים לעבודה ולממש את מלוא הפוטנציאל שלהם״.

 

ההסמכה של Top Employer מכירה בהישגיהם של ארגונים המספקים את הרמה הגבוהה ביותר של תנאי העסקה. הצעד הראשון בתהליך הבדיקה הוא השתתפות בסקר נוהגי משאבי אנוש מיטביים: ניתוח מקיף של סביבת משאבי האנוש בארגון. לאחר השלמת הסקר, קובע מכון Top Employer אילו מהארגונים שנבדקו עומדים בסטנדרטים הנדרשים כדי לזכות בהסמכה. לאחר מכן, מתקף המכון את ממצאיו לפני אישור ההסמכה, תוך הסתייעות בביקורת המבוצעת ע״י צד שלישי. הסמכות אזוריות וגלובליות מהוות הכרה נוספת עבור מעסיקים המתמקדים בקידום תנאי העבודה לרוחב הארגון כולו וברחבי העולם. להכרה מיוחדת זכו ביצועיה המרשימים של DHL Express בתחומי פיתוח ההנהלה ואסטרטגיית גיוס הכישרונות שלה.

 

חברת DHL היא מותג מוביל בעולם בתעשיית הלוגיסטיקה. מגוון החטיבות ב-DHL מציע קשת רחבה ויחידה מסוגה של שירותי לוגיסטיקה, החל משירותי משלוחים ארציים ובינלאומיים, שירותי לוגיסטיקה ומשלוחים בעולם המסחר האלקטרוני, שילוח ימי, אווירי, יבשתי ואקספרס בינלאומי ועד ניהול שרשרת אספקה תעשייתית. DHL היא חלק מקבוצת Deutsche Post DHL, שהכנסותיה בשנת 2017 היו למעלה מ-60 מיליארד אירו.