FedEx ישראל: כנס לקוחות ייחודי בנושא חוסן והמשכיות עסקית

כנס FedEx ישראל התמקד באתגרים גלובליים וביטחוניים לצד פתרונות לוגיסטיים יצירתיים. האירוע כלל הרצאות מקצועיות, דיונים ותובנות מעשיות להתמודדות עם שינויים מתמידים


11:06 ,09.12.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת בלדרות האקספרס FedEx ישראל קיימה אמש כנס לקוחות מרשים שהתמקד בחוסן ורציפות בשירותי הלוגיסטיקה בצל אתגרי המלחמה והרפורמות. הכנס עמד על אתגרי השינויים הגלובליים והביטחוניים, לצד פתרונות וצעדים שנקטה FedEx לשמירה על רציפות בשירות ללקוחותיה.

 

את הכנס פתחה מרים צור, מנכ"לית FedEx ישראל, בהרצאה בנושא "אקספרס במבחן: המשכיות ואמינות בישראל". צור תיארה את עוצמת הפעילות הגלובלית של FedEx והציגה תמונת מצב על הפעילות הלוגיסטית בעולם. בהרצאתה התייחסה צור לשינויים בנתיבי הסחר, הצמיחה בפעילות ה- eCommerce והאתגרים והטרנדים בתחום המטען האווירי, כמו המעבר המואץ לשימוש בטכנולוגיות מתקדמות, דוגמת רובוטיקה ובינה מלאכותית בתהליכי השילוח.

 

מנכ״לית FedEx שמה דגש על האתגרים שיצרה המלחמה בישראל ועל הפתרונות שהחברה מיישמת כדי להבטיח שירות רציף. היא ציינה כי מאז תחילת המלחמה ב-7 באוקטובר, FedEx לא הפסיקה את פעילותה בישראל ואף הגבירה את תדירות הטיסות מ-2 טיסות יומיות ל- 3-4 טיסות יומיות לאורך שישה ימים בשבוע, כמו גם המשיכה לפעול בצורה מלאה גם באזורי הדרום והצפון וכל זאת תחת אילוץ של מחסור מתמשך בכח אדם.

 

״לקוחותינו הם בראש סדר העדיפויות שלנו, ואנו פועלים בכל האמצעים להבטיח להם שירות בלתי פוסק גם בזמנים קשים. אנו מחויבים ליצירת חוסן תפעולי ופתרונות לוגיסטיים יצירתיים, כדי להוות עוגן עבור לקוחותינו בתקופות של אי-ודאות״, אמרה צור והוסיפה: ״השינויים הגלובליים, יחד עם האתגרים הביטחוניים הייחודיים לישראל, מציבים בפנינו משימות מורכבות. המטרה שלנו היא לא רק לשמור על יציבות, אלא גם לספק ערך מוסף ולהוות עוגן עבור לקוחותינו בתקופות של אי-ודאות״.

 

בהמשך הכנס התקיימו הרצאות מקצועיות נוספות, בהן רז הילמן, סמנכ"ל תקינה באיגוד לשכות המסחר, שסקר את השפעת הרפורמה בתקינה על הסחר הבינלאומי. ולאחריו, עו"ד גיל נדל, ראש מחלקת מיסים ויבוא/יצוא ממשרד עורכי הדין גולדפרב זליגמן, אשר העמיק בהיבטים המשפטיים של הרפורמה "מה שטוב לאירופה, טוב לישראל".

 

המרצה האורח, ניר דבורי, הכתב לענייני צבא וביטחון, ניתח את המצב הביטחוני והשלכותיו על המשק הישראלי והעולמי. ואת המפגש חתמה טלי רוכמן, מנהלת הלוגיסטיקה של אינטל ישראל, שסקרה את השיטות שבהן משתמשת אינטל לתכנון וחיזוי, על מנת לשמור על חוסן והמשכיות לוגיסטית גם בעתות משבר.

 

הארוע נערך במתחם המרשים של ״חוות אלנבי״ בקיבוץ נצר סירני והלקוחות שהשתתפו נהנו מכיבוד עשיר וארוחת צהריים. בחברת FedEx הדגישו את חשיבות השיח הישיר עם הלקוחות והיכולת לחלוק ידע וכלים מעשיים להתמודדות עם אתגרי הלוגיסטיקה. הם ציינו שהכנס זכה לשבחים מצד המשתתפים על התוכן והארגון.