אל-על, UPS ו- FedEx קיבלו אישור מיוחד לנחות בנתב"ג

החברות אל-על, UPS ו- FedEx קיבלו אישור מיוחד לנחות בנתב"ג למרות השביתה במשק


00:00 ,01.05.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת אל על קיבלה אישור מיוחד להפעלת טיסת נוסעים סדירה מניו ארק לתל אביב אתמול, יום ד' ה-30 באפריל, טיסה מספר LY-028. האישור להפעלת הטיסה התקבל לאחר בקשה מיוחדת להטסת חולה קשה שאותה היה צריך להביא בבהילות לארץ. לחברת אל על כל האמצעים הרפואיים הדרושים בכדי להטיס חולים בטיסות ארוכת טווח.

כמו כן קיבלה החברה בקשה דחופה נוספת להטיס את בן משפחתו של ההרוג בפיגוע אשר ארע אמש בתל אביב ולכן עיכבה כבשעה את ההמראה ארצה.

יואב לוי סמנכ"ל סחר וקשרים בינלאומיים בחברת אל על ציין כי זוהי אחת מהדוגמאות האנושיות המצביעות על מחויבותה של חברת אל על לנוסע הישראלי ולגמישות התפעולית גם בעתות שביתה , היכולות להציל חיים ולעשות למען אזרחי המדינה.


מטוס של UPS נחת הבוקר בנתב"ג

מחברת UPS ישראל נמסר כי מטוס של חברת UPS נחת הבוקר בנתב"ג, למרות השביתה. מחברת UPS ישראל נמסר כי UPS קיבלה אישור מוועדת החריגים של מטה השביתה של ההסתדרות, לאפשר למטוס UPS לנחות בישראל בשעות הבוקר ולהמריא מישראל חזרה, בשעות הצהריים.


מטוס של Fexed קיבל אישור לנחות בנתב"ג בכדי להעביר תרופות לחו"ל

דובר פדקס ישראל הודיע היום כי מטוס פדקס נחת הבוקר בשעה 07:00 בנמל התעופה בן גוריון לאחר שקיבל אישור מיוחד ממטה השביתה לנחות בישראל על מנת להעביר תרופות ותוצרת חקלאית ישראלית לחו"ל.