עלויות השילוח של חברת אמזון עלו ועמדו על 12.8 מיליארד דולר ברבעון האחרון של 2019, עלייה של 43% לעומת התקופה המקבילה אשתקד שמהווה תקופת שיא בפעילות המכירות המקוונות.
על פי הדוח הכספי השנתי של החברה, שפורסם לאחרונה, עלויות השילוח לכל שנת 2019 הגיעו לסכום של 37.9 מיליארד דולר.
סמנכ״ל הכספים, בריאן אולסבסקי, ציין עם פרסום הדוח השנתי כי הוצאות השילוח של החברה ברבעון הרביעי היו מעט יותר נמוכות מהצפי שהעריכה החברה. עלויות כגון רכישת רכבים ומיקום מלאים הגיעו קרוב ל-1.5 מיליארד דולר – הצפי עליו הצביעה החברה. גם נתוני המכירות עלו על התחזיות ועלו ב-21% לעומת הרבעון אשתקד תוך שהן מגיעות לסך של 87.4 מיליארד דולר ברבעון האחרון של 2019.
בהודעה שפרסם מנכ״ל החברה, ג׳ף בזוס, הוא ציין כי מספר הפריטים באתר החברה אשר זמינים לשילוח תוך 24 שעות עבור חברי מועדון Prime ריבע את עצמו.
על פי ההערכות, חברת אמזון מתכוונת להמשיך ולהשקיע במעבר לשירות משלוחים של 24 שעות סכום של 1 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2020.