הוכרז סכסוך עבודה בחברת נובולוג לוגיסטיקה

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בחברה, אשר עוסקת בייבוא והפצה של תרופות וציוד רפואי, בשל מבוי סתום במו״מ על הסכם עבודה קיבוצי ראשון. הסכסוך רלוונטי לכ-250 עובדות ועובדים


08:56 ,03.05.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בחברת נובולוג לוגיסטיקה, שעוסקת בייבוא והפצה של תרופות וציוד רפואי, והינה חלק מקבוצות נובולוג. זאת, בעקבות מבוי סתום במשא ומתן על הסכם עבודה קיבוצי ראשון בחברה. הסכסוך רלוונטי לכ-250 עובדות ועובדים.

 

על פי נתוני החברה, היא עוסקת בייבוא והפצה של תרופות וציוד רפואי ל-1,000 מוקדים ברחבי ישראל מדי יום, ומספקת שירותים לוגיסטיים לניסויים קליניים.

 

עובדי נובולוג לוגיסטיקה התאגדו בהסתדרות לפני כחצי שנה, מתוך כוונה לשפר את תנאי עבודתם ולדאוג לזכויותיהם ולעתידם המקצועי. נציגי איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה בהסתדרות, הנהלת החברה ונציגות העובדים, החלו במשא ומתן על הסכם עבודה קיבוצי ראשון לעובדים, אך זה לא התקדם בעקבות קשיים שהערימה ההנהלה. בעקבות כך, הוכרז סכסוך עבודה בחברה.

 

יו״ר איגוד עובדי המזון והפרמצבטיקה, אליעזר בלו, מסר: ״הוכרז סכסוך העבודה בנובולוג, עקב התעקשות ההנהלה לנהל מו״מ כוחני ותוך ניסיון להלך אימים על נציגות ועד הפעולה, לרבות הצהרות של בכירים בחברה שאינם מכירים בוועד העובדים. לצערי, כל הניסיונות שלנו להתקדם במו״מ נתקלו בעמדות כוחניות מצד ההנהלה. אני מקווה שהנהלה תתעשת ותנהל מו״מ אמיתי וכן״.

 

יו״ר ועד הפעולה של עובדי נובולוג לוגיסטיקה, זהבית דבש, מסרה: ״עובדי נובולוג לוגיסטיקה התאגדו כדי לשפר את הביטחון התעסוקתי ואת תנאי עבודתם. לצערנו, הנהלת החברה עושה מאמצים לסיכול ההתאגדות ומנהלת את המו״מ כך שיגיע למבוי סתום. לכן, לא נותרה לנו ברירה אלא להכריז על סכסוך עבודה. אנחנו מקווים שההנהלה תשנה את דרכה ותנהל את המו״מ מתוך כוונה כנה להגיע להסכמות לטובת העובדים והחברה״.