קבוצת אבי-עד מתרחבת - עברה למשרדיה החדשים באזור התעשיה בלוד

אבי כהן ויואב אלי, המנכ"לים המשותפים והמייסדים בראיון : " אבי-עד סימנה את שנת 2004 כשנת המפנה. לאור התרחבות הפעילות ומערכת היחסים הטובה, בוחנת Hellman להיכנס לשותפות אסטרטגית בקבוצת אבי-עד"


00:00 ,29.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
אבי כהן ויואב אלי, המנכ"לים המשותפים והמייסדים בראיון : " אבי-עד סימנה את שנת 2004 כשנת המפנה. לאור התרחבות הפעילות ומערכת היחסים הטובה, בוחנת Hellman להיכנס לשותפות אסטרטגית בקבוצת אבי-עד"

החברות אבי-עד שירותים לוגיסטיים ואבי-עד לוגיסטיקה בינלאומית השלימו בימים אלו את העתקת משרדיהם הראשיים למבנה חדש באזור התעשייה הצפוני בלוד. בניית הבניין (כ-3,000 מ"ר) היא פרי יוזמתם של מייסדי קבוצת אבי-עד, אבי כהן ויואב אלי בשיתוף איש העסקים אילן לוין. הבנין הינו בכ- 50% בעלות של הקבוצה.

מר אבי כהן, מבעלי החברה וממיסדיה : "אביעד סימנה את שנת 2004 כשנת המפנה. אנו מתכננים ב- 2004 להגדיל את העסקים הקיימים ולפרוץ לתחומים חדשים. עם המעבר אל הבנין החדש שידרגנו את התשתיות הפיזיות ואת התשתיות הטכנולוגיות של החברה. המקום הרבה יותר מרווח ומסוגל להכיל הרבה יותר עובדים. זה איפשר לנו לבנות את המחלקות לפי סדר פונקציונלי".

משרדה החדש של אבי-עד ניבנה תוך חלוקה פונציונלית כך שבחלקו האחד ישנו האגף לשילוח בינלאומי שמחולק בצורה כזו כך שמנהלים וראשי צוותים יושבים עם עמדות צמודות אל הצוות הכפוף להם, בקשר עין.

עוד נמסר על הקמת יחידת מחשב חדשה באבי-עד בראשותו של מר אבי ויסמן, הכוללת חדר מחשב ותיקשורת. מר אבי ויסמן מציין כי היחידה מצויידת במיטב הטכנולוגיות העדכניות שבעזרתו תספק אבי-עד מיכלול שרותי מיחשוב וטכנולוגית מידע בסטנדרטים גבוהים.

קבוצת אבי-עד מתרחבת - עברה למשרדיה החדשים באזור התעשיה בלודמהנהלת החברה נמסר כי הפעילות של הקבוצה וההתרחבות עומדות בקנה אחד עם המדיניות של החברה הלוגיסטית הבינלאומית Hellman שאותה הם מייצגים. עוד נמסר כי Hellman עוברת תהליך של צמיחה בכל העולם, פתחה סניפים חדשים והרחיבה את השרותים הלוגיסטיים שהיא מציעה, והיא בעלת נוכחות חזקה מאד בסין, הונג קונג, אוסטרליה, דרום אפריקה, אירופה וארה"ב. ברוב המקומות בעולם יש ל- Hellman בעלות מלאה על הנציגות המקומית, אך בחלק מהמקומות, כמו בישראל למשל, יש לחברה Joint Venture עם חברות מקומיות, הוסיף.

"בשנת 2004 אנו מתכננים להרחיב את הפעילות בנושא בכל המגזרים בשיתוף עם Hellman, כאשר מספר מדינות סומנו כמדינות יעד להשקעת משאבים על ידי Hellman ובינהם גם ישראל. אנו מתכוונים לעשות מאמץ ולהגדיל את פעילות השילוח שלנו וביחוד את השילוח הימי. לאור התרחבות הפעילות ומערכת היחסים הטובה, בוחנת Hellman להיכנס לשותפות אסטרטגית בקבוצת אביעד", הוסיף מר יואב אלי המנכ"ל המשותף וממיסדיי הקבוצה.

כידוע, קבוצת אביעד בנוייה מ- 3 זרועות, הכוללת את זרוע השילוח בראשותו של משה הרוש, העמילות בראשותם של יואב אלי ואבי כהן שהם מייסדי החברה. זרוע שלישי היא חברת TPL, המתמחה במתן שירותים לוגיסטיים משלימים הכוללים שירותי אחסנה, הפצה, ליקוט וניהול מלאי. TPL עברה לפני כחודשיים למרכז לוגיסטי חדש באזור עורף הנמל באשדוד. שטחו של המרכז הלוגיסטי החדש עומד על כ- 8,000 מ"ר, ומועסקים בו כ- 20 עובדים.

קבוצת אבי-עד מתרחבת - עברה למשרדיה החדשים באזור התעשיה בלודבשנת 2004, מחזור ההכנסות של TPL אמור להיות מוכפל ולהגיע עד לכדי 12 מיליון ₪. "יש התעניינות מצד גורמים לוגיסטיים גדולים בארץ ובחו"ל להכינס לשותפות איתנו בחברת TPL", הוסיף מר אלי.

קבוצת אביעד עמדה לקראת הנפקה בשנת 1994 ועם נפילתו של שוק המניות נגנזה התוכנית. מר אבי כהן מוסיף ואומר כי כאשר שוק ההון יתאושש ויאפשר זאת, תצא קבוצת אבי-עד להנפקה בבורסה. עוד מסר כי מחזור המכירות של כל הקבוצה צפוי ב- 2004 לצמוח בכ- 20% לפחות. "לחברת אביעד יש חוסן כספי איתן ובזכות זאת הצלחנו להגדיל את הפעילות בשנתיים האחרונות".

כחלק מתהליך ה"רענון" שעוברת הקבוצה בימים אלו, מציינים בסיפוק את השקתו של אתר אינטרנט אינטראקטיבי חדש של הקבוצה, דרכו יכולים לקוחות הקבוצה לקבל מידע עדכני על מצב המשלוחים שלהם בכל רגע נתון. כתובת האתר : http://www.avi-ad.co.il.