מחברת מ.מ. סחר מציינים כי יעדו הסופי של המטען, במקסיקו, נמצא בגובה של מעל 2000 מטר והשינוע בהרים וההצבה של המטען באתר דורשים התמחות מיוחדת.
ל מ.מ. סחר ומנופי אבי זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון בתחום זה של הובלות חריגות. לאחרונה שיתפו החברות פעולה בפירוק והובלה של מפעל "שפיר" בת"א לדרום אפריקה, פרוייקט שהיה חריג וכלל פירוק מפעל, המכלתו,ושינוע חלקים חריגים ביותר בגדלם לדורבן, דרום אפריקה.
מ.מ. סחר הנה חברת שילוח בין לאומי ועמילות מכס, המתמחה באספקטים שונים של שילוח ימי ואווירי. בהודעת החברה נמסר כי כניסתה בשנים האחרונות לתחום המטענים החריגים הרחיבה את תחום פעילותה, והשרות כולל הובלות חריגות באוניות קו ובאוניות ייעודיות.
מנופי אבי מתמחים בפירוק והמכלה של מפעלים ושל ציוד רגיל וציוד מיוחד, בהובלות יבשתיות רגילות וחריגות וכמובן בהנפה והעמסה של כל מטען וציוד מכל סוג, גודל ומשקל.
מחברת מ.מ סחר מסכמים כי שיתוף הפעולה בין החברות, מאפשר לכל אחת מהן לספק שירותי DOOR TO DOOR למטענים חריגים, בנוסף לשרותים הרגילים אותה מציעה כל חברה.

בתמונה: העמסה לאוניה בנמל חיפה של יחידה חריגה על ידי מנופי אבי.