Frisbee Global משיקה קו חדש של רשמי טמפרטורה

מדובר ברשמים שהינם ידידותיים למשתמש, בעלי חיי מדף ארוכים יותר מאשר רשמים אחרים ועומדים בכל התקנות וההסמכות


00:00 ,25.08.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Frisbee Global, המתמחה בפתרונות שילוח גלובליים מבוקרי טמפרטורה, משיקה קו חדש של רשמי טמפרטורה מתקדמים מסדרת tempod s.

הרשמים החדשים מאפשרים ניטור מדויק ויעיל יותר, הן לסביבת האחסנה והן בזמן הובלת מוצרים.

הרשמים החדשים הנם ידידותיים לשימוש, בעלי חיי מדף ארוכים יותר ומאפשרים קריאה נוחה של הנתונים באמצעות תוכנה מתקדמת. כמו כן, מוצרי הסדרה עומדים בכל התקנות וההסמכות ומסופקים עם תעודת כיול לכל מד.

מנכ"ל Frisbee Global עודד טירר: "החידוש המהפכני של סידרת ה-empod s הוא בכך שתכנות רשם הטמפרטורה יכול להתבצע על ידי הלקוח, מה שמאפשר לבצע התאמות. זהו יתרון מובהק על פני רשמים מסדרות אחרות, שמגיעים כבר מתוכנתים מראש ולא ניתן לעדכנם. בנוסף, חיי המדף של רשמים מסדרה זו הינם שנתיים לעומת שנה אחת בלבד של רשמים אחרים.

"הרשמים הללו נמצאים בשימוש על ידי מרבית חברות הפארמה בעולם והם עומדים בתקנות בינלאומיות מחמירות, כגון ה- EN12830 וה-FDA 21 CFR Part 11".

באמצעות תוכנה מתקדמת, ניתן לצפות ולנהל את המידע שהרשמים אוגרים, לבצע ניתוח מהיר של התוצאות ולשמור לאורך זמן את הנתונים של כלל המשלוחים שהלקוח ביצע. מאגר הנתונים מאפשר שקיפות מלאה ומקצר באופן משמעותי חיפוש נתוני משלוח ואחסנה וזיהוי של מידע קריטי.