חברת פרידנזון החלה להפעיל מסוף עורפי במתחם שמן

המסוף הממוקם בעורף נמל חיפה עובד 24 שעות ביממה ומעניק שירותי אחסנה, המכלה וריקון ומצויד במערכת ממוחשבת לניהול ומעקב המלאי. החברה עתידה לפתוח מסוף עורפי באשדוד ברבעון הראשון של 2008


00:00 ,24.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

המסוף הממוקם בעורף נמל חיפה עובד 24 שעות ביממה ומעניק שירותי אחסנה, המכלה וריקון ומצויד במערכת ממוחשבת לניהול ומעקב המלאי. החברה עתידה לפתוח מסוף עורפי באשדוד ברבעון הראשון של 2008
 
חברת פרידנזון שירותים לוגיסטיים החלה להפעיל בחודש יולי מסוף מטענים במתחם שמן הממוקם בעורף האסטרטגי של נמל חיפה ומשתרע על פני 10 דונם.

אריה רוטנברג, סמנכ"ל השיווק והמכירות של פרידנזון, ציין כי המסוף, כחלק משירותי הערך המוסף שמציעה החברה ללקוחותיה, מהווה פתרון לאחסנת ביניים בכפוף למועדי הסגירה של האניות ביצוא והן לבעיות אחסון מכולות ביבוא לפי דרישת הלקוח. לדבריו, בעוד מפעלים רבים אינם עובדים מסביב לשעון, הדבר מאפשר לחברה לעבוד מול הנמל 24 שעות ביממה.

יש לציין כי במסוף, המסוגל לאחסן עד 500 TEU, ניתנים שירותי אחסנה למכולות, כמו גם שירותי המכלה וריקון וכן נמצא במקום שטח מקורה המתאים במיוחד לאחסון מטען כללי. המסוף פועל כאמור מתחילת החודש והוא מצויד במערכת ממוחשבת ומתקדמת לניהול ומעקב אחר המלאי עם אפשרות גישה ללקוחות דרך האינטרנט.
 
אריה רוטנברג ציין עוד כי לחברה חשוב לשמור על רציפות ומהירות שרשרת האספקה וכי המטרה העיקרית של המסוף היא לתת שירות משלים ללקוחות החברה. "שילוב הובלה יבשתית עם הפעלת מסוף מכולות לאורך כל שעות היממה מספק ללקוח מערכת יעילה ומשומנת בהרבה מהקיים כיום", ציין רוטנברג.
 
בנוסף, ציין רוטנברג כי פרידנזון שוקדת בחודשים הקרובים גם על בניית המסוף העורפי החדש שלה באשדוד אשר יתפרש גם הוא על פני 10 דונם וייפתח לפעילות ברבעון הראשון של 2008. על פי הערכות בענף, בעלות הקמתו של המסוף מושקעים מיליוני שקלים.
 
"בעתיד אנחנו מכוונים לכך שמסופי החברה גם יספקו שירותים לטיפול במכולות קירור", הוסיף רוטנברג.
 
חברת פרידנזון שירותים לוגיסטיים פועלת בתחום ההובלות והלוגיסטיקה, בתחום השילוח הבינלאומי וכן בהובלת מטענים מקוררים ויבשים בטריילרים בקו אירופה ישראל באמצעות חברת יורו אף. אר. הסלובנית, בבעלותה המלאה של פרידנזון.