חברת Pick & Pack העבירה מפעל מישראל לרוסיה

תכולת המטען, במשקל כולל של 1,400 טון, נארזה ב-50 מכולות וכן כללה ציוד בגודל ובמשקל חריג. היקף הפרויקט: חצי מיליון דולר


00:00 ,02.09.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

תכולת המטען, במשקל כולל של 1,400 טון, נארזה ב-50 מכולות וכן כללה ציוד בגודל ובמשקל חריג. היקף הפרויקט: חצי מיליון דולר
 
מחברת Pick and Pack נמסר כי לאחרונה הסתיים בהצלחה פירוק ושינוע מפעל השמן אוליבקס אשר ממוקם בפתח תקווה. היקפו הכספי של פרוייקט השינוע וההעברה הגיע לכדי חצי מיליון דולר.
 
המפעל נקנה על ידי איש עסקים מרוסיה אשר רכש את הציוד והמכונות של המפעל ושכר את שירותי חברת Pick & Pack המספקת פתרונות לוגיסטיים, אריזה ושינוע בארץ ובעולם, לשם העברת הציוד לרוסיה.
 
המטען נארז בכ-50 מכולות וכן ציוד בגודל ומשקל חריגים שהצריכו היערכות לוגיסטית ותיאומים מהמפעל עד הטענה ישירה על האונייה שהכילה ציוד מהמפעל של אוליבקס בלבד. המשקל הכולל של הציוד שהועבר לרוסיה הגיע לכ-1,400 טון.
 
מהחברה נמסר כי זהו אחד הפרויקטים הלוגיסטיים הגדולים והמורכבים שנעשו על ידם. פירוק העברת המפעל נמשך כחודשיים וכלל פירוק, הנפה, המכלה, הובלה ימית וכן הובלה יבשתית אל היעד.
 
אילן חזי, מנהל הפרויקט, ציין כי הפרויקט המאתגר דרש היערכות בלו"ז קצר אשר דרש את פירוק הציוד במפעל ושינוע ציוד חריג שכלל גם ציוד באורך 12 מטר וציוד בקוטר של 5.5 מטרים וכן יחידות ציוד ששקלו 30 ואף 40 טון.
 
ציוד המפעל הועבר בלווי משטרתי וכן ליווי של חברת החשמל כל הדרך מפתח תקווה עד לנמל אשדוד שם הועמס ציוד המפעל על גבי אוניית מטען כללי בבעלות איש העסקי הרוסי.

עו"ד רועי גלעד ממשרד עו"ד גרוסמן ושות' טיפל בהיבטים המשפטיים של העיסקה.