מידע ומסרים
C-IMP |
הערות |
בעלות |
סטטוס |
שדה |
מס. |
FFM/ FWB/ CIR |
מספר ש"מ סטנדרטי של IATA המכיל 11 ספרות |
C |
M |
מספר שטר מטען אווירי |
1. |
FFM/ FWB/ CIR |
|
C |
M |
מספר טיסה |
2. |
FFM/ FWB/ CIR |
מערכת AAMS תומכת בקודי ICAO של 2 ושל 3 תווים בתנאי שהתו האחרון בקוד של 2 התווים אינן נומרי |
C |
M |
קוד מוביל/קוד ICAO |
3. |
FFM/ FWB/ CIR |
קוד אלפא 3 תווים של ICAO המתייחס לנמל התעופה ההגעה הראשון בארה"ב |
C |
M |
נמל הגעה |
4. |
C-IMP |
הערות |
בעלות |
סטטוס |
שדה |
מס. |
FFM/ FWB/ CIR |
קוד אלפא 3 תווים של ICAO לנמל התעופה הראשון ממנו החלה ההטסה של המשלוח לארה"ב (דוגמא: משלוח מהונג-קונג שעובר שטעון דרך נמל ביפן לארה"ב, נמל המקור הוא הונג-קונג) |
C |
M |
נמל מקור |
5. |
CIR |
|
C |
M |
תאריך הגעה מתוכנן |
6. |
FFM/ FWB/ CIR |
סה"כ כמות בהתבסס על יחידת האריזה החיצונית הקטנה ביותר (דוגמא: 2 משטחים המכילים כל אחד 50 חתיכות ידווח כ – 100) |
C |
M |
סה"כ כמות |
7. |
FFM/ FWB/ CIR |
בק"ג או בפאונד |
C |
M |
סה"כ משקל |
8. |
FFM/ FWB/ CIR |
עבור משלוחי קונסולידציה מספיק לרשום את המילה "קונסולידציה" ברמת ש"מ מסטר. עבור שאר המשלוחים יש להעביר תאור מדוייק של המטען או להעביר תאור ב - 6 ספרות לפי ה - HTS |
C |
M |
תאור הטובין |
9. |
FWB/ CIR |
עבור משלוחי קונסולידציה ניתן לדווח כאן ברמת ש"מ מסטר את פרטי הקונסלידטור, בלדר או מוביל אחר. עבור שאר המשלוחים יש לדווח את פרטי השוגר של המשלוח (הבעלים והיצואן) במדינה הזרה |
C |
M |
שם וכתובת השוגר |
10. |
C-IMP |
הערות |
בעלות |
סטטוס |
שדה |
מס. |
FWB/ CIR |
עבור משלוחי קונסולידציה ניתן לדווח כאן ברמת ש"מ מסטר את פרטי מסוף המטען, בלדר או מוביל אחר. עבור שאר המשלוחים יש לדווח את פרטי הגורם אליו מיועד המטען חוץ מאשר במקרה של FROB (Foreign Cargo Remaining On Bord) |
C |
M |
שם וכתובת הנשגר |
11. |
FWB/ CIR |
חובה במקרה של קונסולידציה |
C |
C |
זיהוי קונסולידציה |
12. |
FFM/ FWB/ CIR |
חובה במקרה של פיצול משלוח. מידע זה כולל את נתוני המטען שפוצל והוטען (כמות ומשקל) |
C |
C |
ציון משלוח מפוצל |
13. |
? |
מידע זה כולל את נמל היעד לטיסת ההמשך ותאריך ההגעה המתוכנן ליעד ההמשך |
C |
C |
אישור טיסת המשך |
14. |
FWB/ CIR |
זיהוי גורם אחר המתוכנן להעביר מידע נוסף על שטר המטען |
C |
C |
זיהוי גורם אחר |
15. |
CIR |
מידע זה כולל את נמל היעד, מזהה בינ"ל/לאומי (סוג ה – BOND – IN), את מספר ה – BOND – IN (אם קיים) ואת מוביל ההמשך (אם קיים) |
C |
C |
נתוני BOND – IN |
16. |
CIR |
|
C |
C |
אתר העברה מקומי |
17. |
C-IMP |
הערות |
בעלות |
סטטוס |
שדה |
מס. |
FZB/ FHL/ CIR |
מספר ש"מ מסטר ומספר ש"מ פנימי הקשור אליו (M). מספר ש"מ פנימי יכול להיות עד 12 תווים (כל תו אלפא-נומרי המצויין בניירת של ש"מ, חייב להיכלל במסר האלקטרוני |
F |
M |
זיהוי שטר המטען |
1. |
FZB/ FHL/ CIR |
קוד אלפא 3 תווים של ICAO לנמל התעופה הראשון ממנו החלה ההטסה של המשלוח לארה"ב (דוגמא: משלוח מהונג-קונג שעובר שטעון דרך נמל ביפן לארה"ב, נמל המקור הוא הונג-קונג) |
F |
M |
נמל מקור |
2. |
FZB/ FHL/ CIR |
תאור מדויק של המטען או תאור ב – 6 ספרות לפי HTS. תאור כללי כגון FAK או STC לא יתקבל |
F |
M |
תאור מטען |
3. |
FZB/ FHL/ CIR |
סה"כ כמות בהתבסס על יחידת האריזה החיצונית הקטנה ביותר (דוגמא: 2 משטחים המכילים כל אחד 50 חתיכות ידווח כ – 100) |
F |
M |
סה"כ כמות |
4. |
FZB/ FHL/ CIR |
בק"ג או בפאונד |
F |
M |
סה"כ משקל |
5. |
FZB/ FHL/ CIR |
השם והכתובת של השוגר (הבעלים והיצואן) במדינה הזרה |
F |
M |
שם כותובת שוגר |
6. |
C-IMP |
הערות |
בעלות |
סטטוס |
שדה |
מס. |
FZB/ FHL/ CIR |
שם וכתובת הנשגר אליו נשלחת הסחורה בארה"ב (חוץ במקרה של FROB) |
F |
M |
שם וכתובת נשגר |
7. |
CIR |
מידע זה כולל את נמל היעד, המזהה הבינ"ל/ביתי (סוג BOND-IN), מספר ה – BOND – IN (אם קיים) וזיהוי מוביל ההמשך (אם קיים) |
C |
C |
נתוני BOND – IN |
8. |
C-IMP |
הערות |
בעלות |
סטטוס |
שדה |
מס. |
FZB/ FHL/ CIR |
מספר ש"מ מסטר ומספר ש"מ פנימי הקשור אליו (M). מספר ש"מ פנימי יכול להיות עד 12 תווים (כל תו אלפא-נומרי המצויין בניירת של ש"מ, חייב להיכלל במסר האלקטרוני |
F |
M |
זיהוי שטר המטען |
1. |
FFM/ FWB/ CIR |
|
C |
M |
מספר טיסה |
2. |
FFM/ FWB/ CIR |
מערכת AAMS תומכת בקודי ICAO של 2 ושל 3 תווים בתנאי שהתו האחרון בקוד של 2 התווים אינן נומרי |
C |
M |
קוד מוביל/קוד ICAO |
3. |
C-IMP |
הערות |
בעלות |
סטטוס |
שדה |
מס. |
FFM/ FWB/ CIR |
קוד אלפא 3 תווים של ICAO המתייחס לנמל התעופה ההגעה הראשון בארה"ב |
C |
M |
נמל הגעה |
4. |
FFM/ FWB/ CIR |
קוד אלפא 3 תווים של ICAO לנמל התעופה הראשון ממנו החלה ההטסה של המשלוח לארה"ב (דוגמא: משלוח מהונג-קונג שעובר שטעון דרך נמל ביפן לארה"ב, נמל המקור הוא הונג-קונג) |
C |
M |
נמל מקור |
5. |
CIR |
|
C |
M |
תאריך הגעה התוכנן |
6. |
FFM/ FWB/ CIR |
סה"כ כמות בהתבסס על יחידת האריזה החיצונית הקטנה ביותר (דוגמא: 2 משטחים המכילים כל אחד 50 חתיכות ידווח כ – 100) |
C |
M |
סה"כ כמות |
7. |
FFM/ FWB/ CIR |
בק"ג או פאונד |
C |
M |
סה"כ משקל |
8. |
FFM/ FWB/ CIR |
עבור משלוחי קונסולידציה מספיק לרשום את המילה "קונסולידציה" ברמת ש"מ מסטר. עבור שאר המשלוחים יש להעביר תאור מדוייק של המטען או להעביר תאור ב - 6 ספרות לפי ה - HTS |
C |
M |
תאור מטען |
9. |
C-IMP |
הערות |
בעלות |
סטטוס |
שדה |
מס. |
? |
מידע זה כולל את נמל היעד לטיסת ההמשך ותאריך ההגעה המתוכנן ליעד ההמשך |
C |
C |
אישור טיסת המשך |
10. |
FFM/ FWB |
כמות המטען, מתוך סה"כ המטען המפוצל, המגיעה בטיסה הנוכחית |
C |
M |
כמות שהוטענה |
11. |
FFM/ FWB |
משקל המטען, מתוך סה"כ המטען המפוצל, המגיע בטיסה הנוכחית |
C |
M |
משקל שהוטען |
12. |
נספחים
נספח א'
לא |
כן |
נושא |
- פיתוח יכולת העברת מסר FHL
- קבלת שירות מספק חיצוני |
|
1. יכולת העברת מסר FHL |
- פניה וקבלת אישור
- קבלת שירות מספק חיצוני |
|
2. קבלת אישור וקישוריות ל - AAMS |
- פיתוח מיפוי נתוני FHL והעברתם
ל – AAMS
- כתיבת נוהל ידני לאיסוף נתוני FHL והעברתם ל - AAMS |
|
3. מערכת ההפעלה מעבירה אוטומטית ל – AAMS את נתוני ה - FHL |
- כתיבת נוהל ידני לאיסוף נתוני HWB והעברתם ל – AAMS
- פיתוח פתרון ב – WEB להזנת נתונים
- קבלת שירות מספק חיצוני |
|
4. יכולת עבודה ידנית לגורמים לא ממוכנים |
- זיהוי הדרישות המשפטיות לאחסון מידע וכתיבת נוהל מתאים לשמירת הנתונים |
|
5. עמידה בדרישות שמירת הנתונים |
- חתימת הסכם הפוטר את המוביל מאחריות משפטית הנובעת מטעויות או השמטת מידע ע"י גורם מורשה אחר |
|
6. אחריות על המידע בין הגורמים המורשים השונים |