אירוע port2port 2007 הוכתר כהצלחה

השר מופז ציין כי מדובר ביוזמה מוצלחת וציין כי הוא מקווה שזוהי תחילתה של מסורת ארוכה. במסגרת האירוע התקיים מפגש בהשתתפות 40 דיפלומטים זרים


00:00 ,18.02.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

השר מופז ציין כי מדובר ביוזמה מוצלחת וציין כי הוא מקווה שזוהי תחילתה של מסורת ארוכה. במסגרת האירוע התקיים מפגש בהשתתפות 40 דיפלומטים זרים
 
אירוע התובלה והלוגיסטיקה הבינלאומי Port2port 2007 שהתקיים במשך יומיים במתחם איירפורט סיטי בנתב"ג משך אליו אלפי מבקרים בהם משלחות עסקיות מאירופה, מנהלים בכירים בחברות ענק, יבואנים ויצואנים, סוכני שילוח ומבקרים רבים אשר נהנו מאווירה בינלאומית  ומהביתנים שהקימו החברות השונות.
 
לצד ביתנים של חברות בולטות במגזר הספנות, השילוח וההובלה האווירית, התקיימה גם ועידה מקצועית בה הירצו בין היתר רוברט סטריטי, נספח מכס בכיר במחלקה לביטחון פנים בממשלת ארה"ב, מר קן נייז, סמנכ"ל המכירות העולמי בחברת Kuehne Nagel, הגב' ניקולט ואן דר יאכט, מזכ"לית איגוד המשתמשים האירופי אשר היתה אורחת  מארגני האירוע, הגב' פטרה ריטרסברגר, המנהלת המסחרית של אזור מרכז ומזרח אירופה בחברת FedEx, מר דייוויד ביין, יועץ ומומחה בינלאומי לספנות, מר גדעון סיטרמן, מנכ"ל משרד התחבורה, ד"ר יורם זבה, סגן יו"ר דירקטוריון צים, ועוד רבים אחרים אשר תרמו לרמתו הגבוהה של האירוע.
 
השר מופז, אשר פתח את האירוע ואף השתתף בערב הגאלה החגיגי, ציין כי מדובר ביוזמה מוצלחת במיוחד ופנה אל מארגני האירוע וציין כי הוא מקווה שזוהי תחילתה של מסורת ארוכה לאור חשיבותו הגדלה של המגזר הלוגיסטי בישראל ובעולם.
 
יש לציין כי חברות רבות שהשתתפו באירוע ציינו כי היה מדובר בהפקה מקצועית ברמה שטרם נראתה כמותה בארץ, ואף מספר מרצים מחו"ל ציינו עובדה זו והחמיאו למארגני הכנס על הרמה הגבוהה ועל הדיונים הענייניים והמפרים.
 
גדעון סיטרמן, מנכ"ל משרד התחבורה, התראיין בתוכנית "צבע הכסף" (אשר שודרה ביום ד' בשעה 16:00 , ברשת ב') וציין כי "זו פעם ראשונה שנערך כנס כזה שעוסק בכל היבטי הלוגיסטיקה בישראל וכיצד הוא משפיע על כלכלת ישראל. האירוע מפגיש גורמים בינ"ל וגורמים מקצועיים מהארץ – הן מהתחום הציבורי והן מהסקטור הפרטי - וזה מפתח דיאלוג בין הממשלה לסקטור הפרטי כדי שביחד נוכל לקדם את שירותי הלוגיסטיקה שהם הבסיס לפיתוח כלכלת ישראל וצמיחתה".
 
במסגרת האירוע דאגו המארגנים לקיומו של מפגש דיפלומטים בחסות חנ"י, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ואיגוד לשכות המסחר, אשר משך אליו כ-40 דיפלומטים בהם נציגים מהאיחוד האירופי, טייוואן, ארגנטינה, בלגיה, צ'ילה, סין, צ'כיה, יפן, קוריאה, מקסיקו, רוסיה, רומניה, ספרד, ארה"ב, אוזבקיסטן ועוד.
 
כמו כן יש לציין כי במהלך הכנס נפגשו מספר משלחות מחו"ל עם חברות ישראליות – פגישות אשר תרמו להידוק הקשרים ביניהם ולשיתוף פעולה עתידי.
 
לדברי אילנה קפיטולניק, מנכ"לית חברת Globus Gate Group, מדובר היה בהצלחה גדולה. דורון גבע, מנכ"ל port2port, הוסיף "להתראות ב-port2port 2008".