תעשיית החלפים לרכב בסלובקיה מעוניינת לשתף פעולה עם היצואנים הישראלים בארץ

תעשיית החלפים לרכב בסלובקיה מעוניינת לשתף פעולה עם היצואנים הישראלים בענף. מכון היצוא, בשיתוף עם הנספח המסחרי באוסטריה, ערך אתמול כנס בנושא תעשיית הרכב בסלובקיה בהשתתפות סגן נשיא ארגון תעשיות הרכב של סלובקיה ומנהל פרוייקטים אסטרטגיים, בסוכנות הלאומית הסלו


00:00 ,13.09.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

מכון היצוא ערך כנס בנושא תעשיית הרכב בסלובקיה בהשתתפות כ-20 חברות ישראליות.
 
תעשיית החלפים לרכב בסלובקיה מעוניינת לשתף פעולה עם היצואנים הישראלים בענף. מכון היצוא, בשיתוף עם הנספח המסחרי באוסטריה, ערך אתמול כנס בנושא תעשיית הרכב בסלובקיה בהשתתפות סגן נשיא ארגון תעשיות הרכב של סלובקיה ומנהל פרוייקטים אסטרטגיים, בסוכנות הלאומית הסלובקית למסחר.
 
הכנס התקיים במלון דן פנורמה, ת"א. בהשתתפות יחיאל אסיה, מנכ"ל המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי; מר Dubchek, שגריר סלובקיה בישראל; מר Ivan Cavar, סגן נשיא ארגון תעשיות הרכב של סלובקיה; מר Josef Mikulec, מנהל פרוייקטים אסטרטגיים בסוכנות הלאומית של סלובקיה למסחר.
 
בכנס הציגו את תעשיית הרכב של סלובקיה, פעילויות ארגון תעשיות הרכב של סלובקיה והאפשרויות לשיתוף פעולה בין חברות סלובקיות וישראליות לרבות האפשרויות העסקיות הגלומות בפני חברות ישראליות במדינה זו. כן התקיימו פגישות אישיות בין החברות הישראליות לנציגי החברות.
 
בכנס השתתפו כ- 20 חברות ישראליות בתחום תעשיית החלפים לרכב.
 
תעשיית הרכב של סלובקיה הפכה בשנים האחרונות לענף המוביל במדינה והינה אחת המשמעותיות מסוגה בעולם. כיום פועלים בסלובקיה מפעלי הרכבה של חברות דוגמת: פולקסווגן-סקודה, פיג'ו-סיטרואן, קאיה, פורד ועשרות מפעלים העוסקים בייצור חלקים וחלפים לרכב התומכים בתעשיית ההרכבה.