תשלובת מילואות רכשה מתחם של 45 דונם במפרץ חיפה

שווי העסקה עומד על כ-14 מיליון שקל. המתחם, אשר נמצא על כביש עכו-חיפה, שימש בעבר את מפעל נעמן פורצלן והוא שוכן בצמוד לפארק התעשייה מילואות


00:00 ,01.03.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

שווי העסקה עומד על כ-14 מיליון שקל. המתחם, אשר נמצא על כביש עכו-חיפה, שימש בעבר את מפעל נעמן פורצלן והוא שוכן בצמוד לפארק התעשייה מילואות
 
תשלובת מילואות רכשה מתחם תעשייתי המשתרע על שטח של 45 דונם במפרץ חיפה. המתחם, אשר ממוקם על כביש עכו-חיפה, שוכן בצמוד לפארק התעשייה מילואות, וכולל מבני תעשייה על שטח של 16 אלף מ"ר, ששימשו בעבר את מפעל נעמן פורצלן. השטח נרכש מקבוצה של אנשי עסקים תמורת כ-14 מיליון שקל. לאחרונה אישרה הוועדה המחוזית  לתכנון ולבניה במחוז הצפון את התב"ע (תוכנית בניין עיר) של המתחם לתעשייה קלה, מסחר ושירותים.
 
יובל אורן, מנכ"ל תשלובת מילואות, מסר כי רכישת חטיבת הקרקע של מפעל נעמן פורצלן הינה רכישה שלישית של מתחמי מקרקעין הגובלים במקרקעי תשלובת מילואות. סך הכל רכשה מילואות בשנים האחרונות 110 דונם לצורך הרחבת המפעלים של מילועוף ומילובר. חלק מהקרקעות שנרכשו מיועדות לפיתוח מתחמים שיתנו שירותים לוגיסטיים לחברות שונות, בשילוב עם מתחמי תעסוקה.
 
פארק תעשיות מילואות משתרע על שטח של כ-350 דונם. בבעלות מילואות 24 דונם נוספים, צפונית לנהריה בסמוך למושב לימן אשר משמשים את מפעל מילופרי. "מיקומו האסטרטגי של המתחם על עורק התחבורה הראשי המקשר בין חיפה והקריות, לגליל המערבי ולצפון, הוא בעל ערך ופוטנציאל כלכלי רב", כך מעריך יובל אורן.
 
תשלובת מילואות הנה חברה לפיתוח משקי מפרץ חיפה בע"מ הכוללת מפעלים בתחומי החקלאות, המזון, האריזה ועוד.