תשלובת ד"ר פישר חונכת מפעל בקדמת גליל

בעתיד תוקם באזור קריית ד"ר פישר, על פני שטח של 30 דונם, ותרכז את כל הפעילויות, כולל יצור ומרכז לוגיסטי


12:36 ,14.01.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

המפעל החדש מוקם על פני 2,000 מ"ר במתחם של 13 דונם. הוא הוקם במסגרת תוכנית השקעות בת כ-50 מיליון שקל לפיתוח הקריה התפעולית של קבוצת ד"ר פישר בקדמת גליל, במטרה לעמוד בתקנים האירופאיים והבינלאומיים המחמירים ביותר הצפויים בשנים הקרובות.

 

הקמת המפעל הינה חלק ממהלך מקיף וארוך טווח של הקבוצה, שבמסגרתו תועתקנה פעילויות מהמרכז לפריפריה ותרוכזנה תחת קורת גג אחת. מטרתו של המהלך הינה לייעל את מכלול הפעילויות התפעוליות של הקבוצה, לשפר את כושר התחרות בשווקי חו"ל וליצור מנופים להרחבה וגיוון הפעילות ולצמיחתה של תשלובת ד"ר פישר.

 

מנכ"ל פישר תעשיות משה זילברשטיין: "הקמת המפעל החדש ואיחוד הפעילויות התעשייתיות והלוגיסטיות של התשלובת בקריה תפעולית אחת יביאו להרחבת כושר הייצור, יאפשרו הטמעת טכנולוגיות חדשות, התייעלות ושיפור יכולת התחרות בשווקי חו"ל, תוך המשך פיתוח תכשירים מתקדמים מסוגם לטיפול בעור. אנו מאמינים כי עידוד הצמיחה ופיתוח מקורות תעסוקה לכל המגזרים בארץ חייב להיעשות גם באמצעות פיתוח תעשיה חזקה המכוונת לשווקי חו"ל".

 

במסגרת זו רכשה התשלובת שטח של 30 דונם בסמוך למפעל, הקיים במטרה להקים בשנים הקרובות את קריית ד"ר פישר. לקריה זו יועתקו מפעלי הייצור, יוקמו מפעלים חדשים לייצור תרופות ולייצור תוספי תזונה ויוקם מרכז לוגיסטי בשטח של כ-6,000 מ"ר, שישרת את מכלול צרכי הקבוצה.

 

השר לפיתוח הנגב והגליל ושר התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים סילבן שלום בירך על חנוכת המפעל: "המשרד לפיתוח הנגב והגליל ממשיך לפעול לטובת שדרוג תשתיות אזורי תעשיה ולעידוד הרחבת פעילות המפעלים באזור, כמו גם למשיכת מפעלים נוספים וחברות להעתיק את מקום מושבם מהמרכז אל הגליל במטרה לחזק את הכלכלה באזור".