תעשיינים צפוניים נפגשו עם משלחת בכירה מארה"ב

רועי ישראלי, מנהל מרחב צפון בהתאחדות התעשיינים "יש לנו תעשייה חזקה ופורצת דרך. המפגש הזה מהווה הזדמנות ייחודית לתעשיינים ישראליים, להרחיב את הפעילות שלהם אל מעבר לגבולות ישראל, במקביל לביסוס עסקיהם בישראל"


14:10 ,18.02.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

תחת הכותרת "תעשיין ישראלי-מחפש להתרחב בשוק בארצות הברית"? אירח השבוע (שני 17/2) מרחב צפון בהתאחדות התעשיינים משלחת של נציגים בכירים מהסקטור הכלכלי-תעשייתי מאזור דייטון-אוהיו אשר בארה"ב.

 

למפגש הוזמנו מנכ"לים ובעלים של חברות תעשייה צפוניות, אשר במקביל לפעילותם המקומית, יש להם את הרצון והמשאבים להרחיב את פעילותם אל מעבר לגבולות ישראל, באמצעות פתיחת קווי ייצור, מרכזים לוגיסטים או הקמת שותפות עם חברות אמריקאיות. באזור דייטון-ארה"ב. בין החברות שהשתתפו במפגש: לידר אחזקות והשקעות, קבוצת גבעסול, ארדן שנאים, פילאר השקעות ופיתוח ולהבות ייצור ומיגון.

 

המפגש נפתח בסקירה של רועי ישראלי על פעילותה של התאחדות התעשיינים ועל מטרת המפגש, ולאחריו הציגו חברי המשלחת בפני פורום התעשיינים הישראלי את התמחותם המקצועית ואת היתרונות הכלכליים בהקמת הפעילות באזור דייטון. בתום המצגות, התקיימו פגישות אישיות בין המנכ"לים הישראליים לבין נציגי המשלחת, ובמהלכן הם קיבלו פרטים וכלים מעשיים אודות איתור שותפים עסקיים באוהיו, לרבות מידע אודות התמריצים הקיימים וכן היבטים מעשיים להרחבת הפעילות.

 

לדברי הדס בר-אור, הנציגה הכלכלית של המשלחת בישראל, ביקור המשלחת הינה יוזמה ציבורית ממשלתית שמבקשת לחשוף בפני מפעלי תעשייה ישראליים המעוניינים להתרחב לארה"ב, את הפוטנציאל הכלכלי של אזור דייטון בהקמת מרכזי ייצור, לוגיסטיקה, איתור ספקים וכיוצ"ב. באזור דייטון שוכן בסיס חיל האוויר הגדול בעולם וכן מעל ל- 2,500 חברות יצרניות.

 

לדברי רועי ישראלי, מנהל מרחב צפון בהתאחדות התעשיינים, המפגש הוא רק אחד ממגוון השירותים של התאחדות התעשיינים. "במקרה הזה, המטרה היא לחזק את התעשייה הישראלית ולאפשר לתעשיינים צפוניים להרחיב או לייצר פעילות עסקית מחוץ לגבולות ישראל. "אין כמו לימוד ממקור ראשון ומניסיונם של אחרים. המפגש היווה הזדמנות ייחודית למנכ"לים מהתעשייה להכיר באופן נרחב ובלתי אמצעי את הדרכים להקים פעילות עסקית באזור דייטון, ארה"ב, המהווה מרכז תעשייתי-כלכלי ייחודי. ההתאחדות מסייעת ומעודדת מפעלים ישראליים, להקים שלוחות ייצור ולוגיסטיקה בחו"ל, במקביל לביסוס עסקיהם בישראל, ובכך להגיע ליותר לקוחות, ומהר יותר ולהגדיל את הכנסותיהם".