תעשייני המתכת והחשמל חתמו על עסקאות בהיקף 150 מיליון שקל

תעשיינים מתחומים אלה חתמו בחודשים האחרונים על כ-70 עסקאות בתחומי הבנייה, החשמל, המתכת, מוצרים לתעשייה, תעשיות המים והתשתית, תעשיית הרכב והתעופה והתעשייה הביטחונית


00:00 ,30.11.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

תעשיינים מתחומים אלה חתמו בחודשים האחרונים על כ-70 עסקאות בתחומי הבנייה, החשמל, המתכת, מוצרים לתעשייה, תעשיות המים והתשתית, תעשיית הרכב והתעופה והתעשייה הביטחונית
 
בצל המשבר הכלכלי חתמו בחודשים האחרונים תעשייני המתכת והחשמל על כ-70 עסקאות בתחומי הבנייה, החשמל, המתכת, מוצרים לתעשייה, תעשיות המים והתשתית, תעשיית הרכב והתעופה והתעשייה הביטחונית, בהיקף כספי של כ-120- 150 מיליוני שקלים. זאת במסגרת המרכז להזדמנויות עסקיות ושיתופי פעולה בתעשייה של איגוד המתכת והחשמל בהתאחדות התעשיינים. כך מסר יהודה היימן, מנהל איגוד המתכת והחשמל בהתאחדות התעשיינים והאחראי על הפרוייקט. מנהל איגוד המתכת והחשמל בהתאחדות התעשיינים גילה, כי גופים נוספים בארץ ובחו"ל מגלים התעניינות בפרוייקט ומעוניינים להעתיקו.
 
הוא הוסיף כי המרכז פועל באופן אינטנסיבי לקידום התעשיינים לפעילות עסקית מעבר לים ולגידול מערך המכירות ושוקי היעד של המפעלים. בנוסף הודקו הקשרים עם הרשפ"ת למציאת קבלני משנה לחברות בינלאומיות המחויבות למדינת ישראל.
 
היימן ציין כי חברת נירוסופט מכרמיאל, הפועלת בתחום המים, זכתה לאחרונה באמצעות מרכז ההזדמנויות ב-3 מכרזים גדולים קפריסין; חברת ארדן זכתה במכרז לאספקת שנאים לחברת החשמל; חברת הכוכב מגופים זכתה במכרזי תשתיות בתחום המים; חברת פולוקובסקי שלטים זכתה במכרזי השילוט של מע"צ החדשה; חברת פ.ל.ה זכתה במכרז לעמודי תאורה בכביש 6; חברת תדיראן מוצרי צריכה זכתה במכרז למיזוג אוויר בקופ"ח; חברת תומר רהיטים וחברת פלג ניא זכו במכרזים לריהוט מתכת באמצעות המרכז להזדמנויות עסקיות ועוד.
 
היימן ציין כי איגוד המתכת והחשמל בהתאחדות התעשיינים החל להפעיל את מרכז ההזדמנויות העיסקיות ושיתופי פעולה בתעשייה לפני כ-5 שנים. זאת במטרה לקרב את תעשייני האיגוד להזדמנויות עסקיות בארץ ובחו"ל, ולקדם שיתופי פעולה מקומיים ובינלאומיים בתעשייה. המרכז מעניק שירותים לכ-400 מפעלים.
 
מנהל איגוד המתכת והחשמל בהתאחדות התעשיינים ציין כי במסגרת הפעילות של המרכז להזדמנויות עסקיות  הופצו בשנה האחרונה 6,000 הזדמנויות עסקיות מהארץ ומחו"ל.