תערוכת החקלאות הבינלאומית "אגרו-משוב" ה-15 תערך ב-1-2 במרץ במרכז הירידים בתל אביב

תערוכת החקלאות הבינלאומית "אגרו-משוב" תערך בימים שלישי ורביעי, 1-2 במרץ 2005, במרכז הירידים בתל אביב. התערוכה, הנערכת זו השנה ה-15 ברציפות, תציג את מיטב החידושים בחקלאות הישראלית. התערוכה תשתרע על שטח של 10,000 מ"ר של שטחי פנים וחוץ ויציגו בה 170 מציגים


00:00 ,06.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
תערוכת החקלאות הבינלאומית "אגרו-משוב" תערך בימים שלישי ורביעי, 1-2 במרץ 2005, במרכז הירידים בתל אביב. התערוכה, הנערכת זו השנה ה-15 ברציפות, תציג את מיטב החידושים בחקלאות הישראלית. התערוכה תשתרע על שטח של 10,000 מ"ר של שטחי פנים וחוץ ויציגו בה 170 מציגים. בתערוכה מצפים ל-15 אלף מבקרים.

חיים אלוש, מנכ"ל חברת "משוב", מפיקת התערוכה, אמר שבנוסף לחברות הישראליות הגדולות ביותר בתחום החקלאות תופענה השנה בתערוכה שלוש בורסות פרחים מובילות באירופה: VBA ופלורה מהולנד ובורסת NBV-UGA הגדולה בגרמניה. לדברי אלוש, לאחר מספר שנים קשות לענף התערוכות בישראל, זהו סימן נוסף לחזרתה של מדינת ישראל למפת התערוכות הבינלאומיות.

השיפור במצבה הבינלאומי של ישראל יבוא לידי ביטוי גם במספר המשלחות מחו"ל שצפויות להגיע לתערוכה. לשכת המסחר ישראל – ירדן בראשותו של בני גאון מארגנת משלחת של חקלאים וקנינים מירדן. כן יגיע לתערוכה שר החקלאות של קולומביה בראש משלחת של אנשי עסקים ויבואנים. משלחת גדולה של 30 חוואים ואנשי ממסד שעוסקים בניהול פרויקטים עבור הבנק העולמי תגיע ממדינות רצועת דרום הסהרה באפריקה, בארגון של פרופ' דב פסטרנק וכן משלחת אנשי עסקים מהודו. מגעים מתקיימים לגבי ארוח משלחת מאינדונזיה.

במוקד תערוכת "אגרו-משוב" יוקם פרויקט "חממת העתיד", שבה יציגו 15 החברות המובילות בישראל את החידושים הטכנולוגים האחרונים בתחום החממות ובתי הצמיחה, ובכלל זה מערכות אוטומציה לצמצום התלות בכוח אדם, מיחזור מים, ריסוס ממוכן, בקרת אקלים ומצעי גידול מתקדמים.

במסגרת ביתן מועצת הצמחים תערך תחרות מקצועית למגדלי פרחים, שבה יתמודדו המגדלים המובילים בישראל שיציגו זנים חדשים. בביתני מכון וולקני ומרכזי המחקר והפיתוח האזוריים יוצגו פיתוחים חדשים של פירות וירקות, שטרם נחשפו בפני הקהל הישראלי ועומדים בפני תחילת שיווק מסחרי.

לצד תערוכת החקלאות יתקיימו תערוכת המים השנתית "אקווה ישראל" ותערוכת "גנים ירוקים" – תערוכת הגינון היחידה בישראל.

התערוכות תהינה פתוחות בימים שלישי ורביעי, 1-2 במרץ, בין השעות 10:00-20:00. מחיר כרטיס כניסה משולב לשלוש התערוכות: 50 שקל. אתר חברת משוב באינטרנט: www.mashov.net.