תעודות הוקרה על תרומה לחברה - 2005

איגוד התעשייה הקיבוצית יעניק למפעלים ארד, מיטרוניקס ותמה תעודות הוקרה על תרומתם לקהילה. בית הספר "הר וגיא" בגליל העליון יקבל פרס מיוחד מידי שר האוצר, אהוד אולמרט, בכנס שיתקיים ב-3 בנובמבר, במלון קיבוץ מעלה החמישה


00:00 ,31.10.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

איגוד התעשייה הקיבוצית יעניק למפעלים ארד, מיטרוניקס ותמה תעודות הוקרה על תרומתם לקהילה. בית הספר "הר וגיא" בגליל העליון יקבל פרס מיוחד מידי שר האוצר, אהוד אולמרט, בכנס שיתקיים ב-3 בנובמבר, במלון קיבוץ מעלה החמישה
 
בכנס השנתי של איגוד התעשייה הקיבוצית, שיתקיים ביום חמישי השבוע, 3 בנובמבר, תוענק תעודת הוקרה לנציגי שלושה מפעלים קיבוציים על תרומה מיוחדת לקהילה.
 
מנכ"ל איגוד התעשייה הקיבוצית, עמוס רבין, מסר שהזוכים נבחרו מתוך עשרות מפעלים קיבוציים המקדישים לכל אורך השנה כספים וזמן בסיוע לקהילה.
 
לדבריו, מפעלי הקיבוצים מסכמים שנה מוצלחת של צמיחה וגידול נאה במכירות הן בארץ והן בחו"ל. מפעלי הקיבוצים רואים לעצמם כזכות וחובה להעביר חלק מרווחיהם לאוכלוסיות הזקוקות לכך.
 
מפעל ארד בבעלות הקיבוצים דליה ורמות מנשה יקבל תעודת הוקרה על עזרתו לפנימייה בכפר יחזקאל שבה מתחנכים ילדים אשר הוצאו מבתיהם מצו בית המשפט.
 
הפעילות כוללת הקמת מרכז מידע בסיוע אנשי מקצוע של המפעל, ארגון מסיבות, השתתפות בחגים, ארגון חוגים, מסיבות בר-מצווה וארגון סיום השנה. כמו כן ארגן המפעל קייטנות לתלמידי הפנימייה בשיתוף עם ילדי הקיבוץ.
 
מפעל מיטרוניקס מקיבוץ יזרעאל יקבל תעודת הוקרה בשל תרומתו לקהילה הכוללת, בין השאר, אימוץ של כפר הגמילה מלכישוע, שמטפל בנפגעי סמים.
 
הפעולות כוללות העסקת בוגרי מלכישוע בעבודת הייצור במיטרוניקס ועזרה של עובדי מיטרוניקס בעבודות תחזוקה בכפר הגמילה, ליווי טיולים ועוד. כמו כן מאמץ מיטרוניקס את נבחרת הנכים של אילן חיפה.
 
מפעל תמה בבעלות הקיבוצים משמר העמק וגלעד יקבל את תעודת ההוקרה על פעילותו בישובים מגדל העמק ונצרת עלית, בה נוטלים חלק כ- 300 ילדים ובני נוער.
 
מפעל תמה מפעיל מרכז למידה, שנותן עזרה לימודית באמצעות חברים או תלמידים מבוגרים ופעילות בתקופה של חופשות על ידי הפעלת קייטנות. כן מממן המפעל את תוכנית "קדימה" לקידום בני נוער בעזרת מתנדבים בשנת שרות הפועלת בבתי הספר היסודיים.
 
במהלך הכנס יעניק שר האוצר, אהוד אולמרט, לבית הספר "הר וגיא" במועצה האזורית גליל עליון את פרס איגוד התעשייה הקיבוצית לקידום חינוך טכנולוגי שוויוני.
 
הפרס מוענק לבית הספר מטעם האיגוד ומחלקת החינוך הקיבוצית הודות לשיעור הגבוה של התלמידים במקצועות הטכנולוגיים (131 מתוך 212 בכיתות י"ב), על השיעור הגבוה באופן יחסי של הבנות הלומדות מקצועות טכנולוגיים ועל שיתוף הפעולה של בית הספר עם מפעלי תעשייה באזור.