תנובה: ״פלטינה פלוס״ בדירוג מעלה לאחריות תאגידית

זו השנה השניה ברציפות בה תנובה זוכה בדירוג פלטינה פלוס במדד האחריות התאגידית של מעלה. כמו כן החברה זכתה לראשונה בציון הגבוה ביותר בדירוג הגיוון של מעלה


13:53 ,17.07.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת תנובה זכתה בציון הגבוה ביותר בדירוג מעלה - פלטינה פלוס, לשנת 2023 וכן בדירוג הגיוון הגבוה ביותר, בציון 5. בטקס שנערך היום (ב׳) בבורסה לניירות ערך במעמד נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג, לחשיפת הדירוג השנתי של מעלה לאחריות תאגידית, במעמד מומו מהדב, מנכ״ל ארגון מעלה, וכן מאות בכירי משק וכלכלה, השתתפו גדי קוניא, מנכ״ל קבוצת תנובה הנכנס, ענת גרוס-שון, מנכ״לית חטיבת החלב בתנובה, נטע בן מנחם מנהלת האחריות התאגידית של הקבוצה ועוד.

 

זו השנה השניה ברציפות בה תנובה זוכה בדירוג פלטינה פלוס במדד האחריות התאגידית של 'מעלה'. דירוג מעלה, שנוסד בשנת 2003, הינו כלי אשר משקף את הסטנדרטים של אחריות תאגידית בישראל, ונועד להעריך את מידת המחויבות וההשפעה החברתית-סביבתית של חברות וארגונים בישראל.

 

גדי קוניא, מנכ״ל קבוצת תנובה: ״אנו נרגשים וגאים על הזכייה במעמד פלטינה פלוס זו השנה השניה ברציפות לפי דירוג מעלה, וכן באות הגיוון הגבוה ביותר. אני מברך את עובדי תנובה שפועלים על מנת להפוך את מדינת ישראל למקום שטוב יותר לחיות בו. אנו נמשיך לשלב בהחלטותינו העסקיות ערכים שמיטיבים עם הסביבה כולה״.

 

תנובה היא אחת החברות הגדולות במשק המעסיקה כ-6,500 עובדים, מרביתם חיים וגרים בפריפריה. על פי דירוג BDI תנובה נחשבת לאחד מ-35 המעסיקים שטוב לעבוד בהם בישראל, כאשר מעל 21% מכלל עובדיה מגיעים מהחברה הערבית.